استخر بادی به همراه توپ 91028

91028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی  به همراه توپ بست وی یک محصول ازشرکت بست وی بوده جنس این کالا از وینیل براق وطرحدار می باشد بارنگبندی زیبا وجذابی که دارد میتواند برای کودکان یک استخر دوست داشتنی به حساب بیاید باوزن بسیار سبک که دارد قابلیت حمل وراه اندازی راحتی دارد وظرفیت گنجایش آن 140لیتر میباشد. این کالا باداشتن (قطر122سانتی متر,وارتفاع 25سانتی متر )ووزن 0.9کیلوگرم مناسب سنین زیر3تا6سال است ودارای 75عدد توپ رنگی میباشد که وسیله ای زیبا وجالب برای بازی کودکان دلبند شما میباشد برای خرید این استخر بادی زیبا به  نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی به همراه توپ Bestway 91028

نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 0.9 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ ---
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای طرح دو تکه ای زیبا
 قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی به همراه توپ 91028 از سری استخر های بسار زیبا و با کیفیت است که تولید شده توسط کمپانی بسیار معروف بست وی می باشد . این استخر بادی که تصویر آن را نیز مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین محصولات این شرکت است که به همراه توپ به فروش می رسد ، از این استخر بادی می توان هم به عنوان استخر آب استفاده کرد و نیز به عنوان استخر توپ . در فصول سرد که امکان آب بازی در فضای باز وجود ندارد می توانید این استخر بادی را به عنوان استخر توپ به کار بگیرید و موجبات شادی و تفریح کودکتان را فراهم کنید . در ادامه این مطلب می خواهیم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما با دیگر ویژگی هایش آشنا کنیم تا شما عزیزان با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید استخر توپ خود کنید.

طراحی و آرگونومی ساخت

شکل هندسی این استخر بادی گرد است و کسانی که دوست دارند استخر بادی گرد تهیه کنند این مدل گزینه بسیار خوبی برای آن ها می باشد . ساختار این استخر بادی گرد به صورت طبقه ای می باشد که هر یک از طبقات آن دریچه هوایی در بدنه خود دارد که افراد برای راه اندازی می بایست از آن طریق اقدام کنند . رویه این استخر دارای طراحی میکی موس بوده که وجود این طراحی می تواند در روحیه کودکان تاثیر مثبتی بگذارد و استفاده از آن به طور حتم برای کودکان لذت بخش خواهد بود . وجود توپ های همراه بادی این استخر باعث شده تا از آن بتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد . شما می توانید حتی این توپ های بادی را به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و استخر بادی  خود را پر کنید تا دیگر نیازی به پر کردن استخر با آب نباشد .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین نکاتی است که همواره باید مشتریان در هنگام خرید استخر بادی به آن توجه داشته باشند چرا که هر چه جنس بدنه مرغوب تر باشد مقاومت استخر بالا تر رفته و سخت آسیب می بیند . جنس بدنه این استخر بادی از وینیل است ، وینیل که به مانند pvc از مواد تشکیل دهنده بسیار مقاوم استخر بادی به حساب می آید دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر وزن های بالا می باشد و به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببیند . همچنین این جنس می تواند در برابر دماهای مختلف آب نیز مقاومت کند و خاصیت کشسانی خود را از دست ندهد . همچنین برای اینکه کف استخر بادی مقاومت بیشتری داشته باشد آن قسمت را از دو لایه وینیل ساخته اند تا به بهترین شکل در مقابل سایش نیز مقاومت کنند .

استخر بادی به همراه توپ Bestway 91028

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این استخر بادی بسیار زیبا در ابعاد ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) تولید شده است که برای استفاده بین سنین 3 تا 6 سال مناسب است ارتفاعی که این محصول دارد کاملا استاندارد بوده به طوری که کودک در هنگام نشستن سر و گردنش بالا تر از آب می ماند و به همین دلیل می تواند بدون هیچ مشکلی در استخر بنشیند . وزن این استخر نیز بسیار سبک بوده و قابلیت جابجایی در سفر را نیز دارد ، وزن کلی این استخر بادی در بسته بندی خود به 0.9 کیلوگرم می رسد که حتی خود کودکان نیز می توانند آن را حمل کنند . همچنین ظرفیت گنجایش این استخر 140 لیتر است که می توان این حجم را به سرعت پر یا خالی کرد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر بادی کاملا ساده است چرا که تنها بایستی بدنه آن را با استفاده از پمپ باد در مدت زمان بسیار کوتاه باد کنید و سپس اقدام به پر کردن داخل استخر کنید . همچنین می توانید استخر را از توپ نیز پر کنید ، تعداد توپ هایی که همراه استخر وجود دارد 75 عدد است اما شما می توانید تعداد توپ های بیشتری را تهیه کنید تا توپ ها کل حجم داخلی استخر را پر کند و به استخر توپ تبدیل شود . مراقبت از این استخر های بادی نیز نکته بسیار مهمی است چرا که بدنه این محصولات بادی در برابر اشیاء تیز آسیب پذیر بوده و اگر در محل مناسبی که سطح آن صاف و به دور از سنگ ریزه باشد قرار ندهید ممکن است که به بدنه و کف استخر آسیب برسد اما با رعایت نکات ایمنی دیگر استخر شما دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .

جمع بندی

همانطور که در بالا نیز گفته شد ویژگی های این استخر بادی بسیار زیاد است و دارای بدنه بسیار مقاومی می باشد . بی شک این استخر بادی انتخاب خوبی برای شما و فرزندتان می باشد چرا که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالای ساخت دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که نظر همه کودکان را به خود جلب می کند . شما عزیزان می توانید خرید مطمعن خود را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس تجربه کنید و با صرف هزینه کمتر این استخر بادی را خریداری کنید . برای حرید این محصول حتی می توانید به صورت حضوری به دفتر اصلی فروشگاه مراجعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...