بازوبند بادی شنا سایز 3 تا 6 سال بست وی 32033

intex 32033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی شنا سایز 3 تا 6 سال بست وی 32033 یکی از بهترین نمونه های بازوبند بادی است که دارای ابعادی استاندارد بوده و برای استفاده کودکان سه تا شش ساله مناسب می باشد. با استفاده از این محصول می توانید با خاطر آسوده کودک را در داخل آب قرار دهید تا به بازی بپردازد و از بازی در داخل آب لذت ببرد. با این بازوبند ایمنی کودک در داخل آب تضمین شده و از قرار گیری در داخل آب لذت خواهد برد. 

بازوبند بادی کودک بست وی

بازوبند بادی شنا سایز 3 تا 6 سال بست وی 32033 دارای کیفیت بی نظیر بوده و طول عمر بالایی دارد. قرار گیری این محصول در برابر نور خورشید به آن آسیبی وارد نکرده و موجب تغییر رنگ آن نخواهد شد. ضخامت بالای بدنه این محصول موجب شده است تا در برابر پارگی و سوراخ شدگی مقاومت زیادی از خود نشان دهد و به سادگی دچار آسیب نشود. این بازوبند بادی به سادگی نیز توسط دریچه های باد موجود در بدنه راه اندازی شده و پس از استفاده نیز می توانید به سادگی آن را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول دارای وزن بسیار کمی است که کودک را اذیت نکرده و به دلیل برخورداری از طراحی جذاب و زیبا، کودک به استفاده از آن تمایل زیادی نشان داده و این محصول را دور بازوی خود قرار می دهد. 

برای خرید بازوبند بادی شنا سایز 3 تا 6 سال بست وی 32033 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه تخصصی فروش محصولات اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به سادگی این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید. برای مشاوره با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح C لاتین و زرد رنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...