بازوبند بادی کودک اینتکس طرح گربه شش ماه تا سه سال 56665

intex 56665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
165,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک اینتکس طرح گربه شش ماه تا سه سال 56665 یکی دیگر از محصولات جدید شرکت بزرگ اینتکس است که در نمایندگی تخصصی اینتکس به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه و خاص دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده که متناسب با بازوهای ظریف کودکان تهیه شده است و به راحتی دور بازوی کودکان قرار می گیرد. این محصول دارای ظاهری زیبا و فانتزی است که کودک به خوبی آن را پذیرفته و به استفاده از آن تمایل نشان می دهد. به این ترتیب شما می توانید ایمنی کودک را در زمان بازی در داخل آب تضمین کنید. 

بازوبند بادی کودک اینتکس طرح گربه

این بازوبند بادی به رنگ زرد طراحی شده است که بر روی آن تصاویر فانتزی و جذابی از گربه های ملوس وجود دارد. ابعاد این محصول نیز کاملا استاندارد است. این بازوبند بادی از جنس وینیل ساخته شده است که برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و ضد حساسیت می باشد تا در زمان استفاده، برای پوست حساس کودکان ایجاد مشکل نکند. محصول فوق سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. ابعاد بسیار کوچک این محصول امکان جابه جایی آسان را نیز برای شما فراهم کرده است. این بازوبند بادی به سادگی از طریق دریچه های باد موجود بر روی محصول قابل راه اندازی بوده و پس از استفاده نیز می توانید آن را تخلیه کنید تا به راحتی در میان وسایل خود قرار دهید. این محصول مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نشده و قابلیت استفاده مکرر را نیز دارد.

برای خرید بازوبند بادی کودک اینتکس طرح گربه شش ماه تا سه سال 56665 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. برای مشاوره خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 6 ماه تا 3 سال
 طول20 سانتی متر
 عرض 15 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح گربه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...