قایق بادی اکسپلورر تک نفره اینتکس

Intex 58329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
950,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر تک نفره اینتکس محصولی ویژه برای کودکان و نوجوانان با جثه کوچک تر است که با طراحی خاص و جذاب توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کرده و علاوه بر جلب نظر کودکان، رضایت خاطر والدین را فراهم کند. این محصول به صورت نارنجی طراحی شده است که زیبایی فوق العاده ای بر روی آب دارد و کودک از بازی در داخل آن و هدایت آن لذت خواهد برد.

قایق بادی اکسپلورر تک نفره اینتکس

کفی قایق بادی اینتکس به صورت مواج طراحی شده است و به همین دلیل دارای انعطاف بالایی می باشد و فضایی راحت را برای نشستن ایجاد می کند تا کودک در اثر نشستن طولانی مدت خسته نشود. در دو طرف این قایق بادی اهرم هایی برای قرار گیری پارو و پاروزنی آسان وجود دارد که پارو در داخل آن قرار گرفته و به راحتی می توان قایق بادی را هدایت کرد. بدنه این محصول ضخامت بالایی دارد که در اثر استفاده طولانی مدت به سادگی دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه در برابر ضربه و فشار استحکام زیادی داشته و هم چنین با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار رنگ پریدگی و ساییدگی نمی شود. بدنه این قایق بادی به صورت پهن طراحی شده است که به خوبی با سطح آب منطبق شده و تعادل خوبی را برقرار می کند. به همین دلیل کودکان به راحتی می توانند این محصول را کنترل و هدایت کنند بدون اینکه نگران واژگون شدن قایق باشید. البته لازم است تا در زمان استفاده از بازوبند های بادی و یا جلیقه های بادی برای حفظ ایمنی بیش تر استفاده نمایند.

برای خرید قایق بادی اکسپلورر تک نفره اینتکس از طریق سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 147 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارو-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...