قایق بادی اکسپلورر پرو 200 Intex 58356

Intex 58356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,650,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 Intex 58356 محصولی جذاب مناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان است که با تحمل وزن 120 کیلوگرمی، امکان جای دادن دو کودک و یا نوجوان را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به رنگ نارنجی زیبایی تولید شده است که افراد با دیدن آن مجذوب شده و با توجه به طراحی استاندارد، به فروش بالایی رسیده است. این قایق بادی به صورت پهن طراحی شده است تا با سطح آب به خوبی منطبق شود و بتواند تعادل خود را بر سطح آب حفظ کند. کفی داخلی این قایق بادی به صورت بادشو و مواج می باشد تا انعطاف بالاتری داشته و فضای راحت تری برای نشستن در اختیار افراد قرار دهد. 

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 Intex 58356

این محصول دارای طناب نجات بوده که دور تا دور قایق بادی قرار دارد و توسط گیره های مشکی رنگی به قایق بادی متصل شده است. هم چنین دو اهرم برای قرار گیری پاروی قایق بادی نیز بر روی بدنه قرار دارد که امکان استفاده آسان از پارو را به افراد می دهد. به این ترتیب شما به راحتی می توانید قایق بادی را هدایت کرده و از قایق سواری لذت ببرید. بدنه این قایق بادی دارای ضخامت بالایی می باشد و طول عمر زیادی دارد. این نوع از بدنه در برابر نور خورشید دچار افت کیفیت نشده و به سادگی دچار پوسیدگی و ساییدگی نمی شود. البته لازم به ذکر است که از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و پس از راه اندازی، محصول را بر روی زمین نکشید. در صورت نیاز به جابه جایی، قایق بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید.

برای خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 200 Intex 58356 با قیمت ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...