قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس

Intex 58358

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس محصولی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان است و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول قادر است وزنی برابر با 200 کیلوگرم را تحمل کند. به این ترتیب افراد با توجه به فضا و تحمل وزن محصول، به صورت دو و سه نفره می توانند از این قایق بادی استفاده نمایند. این محصول با طراحی خاص برای استفاده در آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه های آرام طراحی شده است و دارای امکانات مناسبی می باشد.

قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس

این محصول دارای طناب نجات بوده که دور تا دور قایق بادی توسط گیره هایی متصل شده است. هم چنین در دو طرف قایق بادی نیز دو اهرم برای قرار گیری پاروها قرار دارد. شما توسط این اهرم و پارو ها به راحتی می توانید قایق بادی را حرکت داده و هدایت کنید. پارو های این محصول وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قابل استفاده است. هم چنین استحکام بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. کفی این قایق بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است تا انعطاف بالاتری داشته باشد و فضای خوبی برای نشستن افراد ایجاد شود. به همراه این قایق بادی یک پمپ باد اینتکس وجود دارد که توسط آن می توان به راحتی و در زمانی کوتاه قایق بادی را باد زده و آماده استفاده کرد. این محصول در زمان کوتاهی راه اندازی شده و به واسطه وزن کم، می توان پس از راه اندازی آن را از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار داد.

قایق بادی اکسپلورر پرو 300 اینتکس یکی از برترین نمونه های قایق بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه پول اینتکس به عنوان نمایندگی تخصصی محصولات اینتکس به فروش می رسد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 244 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...