قایق بادی اکسکروشن پرو تک نفره

Intex 68303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
22,750,000
17,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن پرو تک نفره یکی از قایق های بادی حرفه ای با طراحی جذاب شرکت بزرگ اینتکس است که برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده و فضای مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهد. این قایق بادی بی نظیر با طراحی حرفه ای و ویژگی هایی منحصر به فرد بوده که در هیچ یک از انواع قایق های بادی دیده نمی شود. به همین دلیل مورد توجه افراد علاقه مند به قایق سواری و ماهیگیری بوده و توانسته محبوبیت بالایی را در میان خریداران کسب کند. هم چنین به دلیل طراحی اختصاصی و بی نظیر و برخورداری از کیفیت عالی، رضایت خریداران را نیز به دست آورده است.

قایق بادی اکسکروشن پرو تک نفره اینتکس

این قایق بادی دارای یک نشیمنگاه بادی در قسمت میانی می باشد که تکیه گاه مناسبی نیز دارد. این محصول کمربند ایمنی نیز دارد و دارای طناب نجات متصل به بدنه نیز می باشد. به همراه این قایق بادی یک پارو نیز موجود است که به صورت اختصاصی طراحی شده و دارای وزن بسیار کم و استحکام بالایی می باشد. این پارو دارای دو کفه بوده که پارو زدن را برای فرد راحت تر می کند. هم چنین به دلیل داشتن وزن پایین، کمترین فشار را به دست ها و بازوهای قایق سوار وارد می کند. در قسمت زیرین قایق بادی یک قطعه پلاستیکی تیغه مانند متصل است که به خوبی آب را شکافته و سرعت قایق را افزایش می دهد. این محصول بدنه ای ضخیم و با کیفیت دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده می باشد. برای حفظ این قایق بادی لازم است از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و پس از باد زدن محصول، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس در داخل آب قرار دهید.

قایق بادی اکسکروشن پرو تک نفره با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 305 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...