قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره اینتکس

Intex 68309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
25,800,000
22,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره اینتکس یکی از قایق های بادی حرفه ای اینتکس است که در مسابقات نیز کاربرد داشته و افراد به صورت حرفه ای و ورزشکاران می توانند آن را استفاده کنند. این قایق بادی دارای دو نشیمنگاه بادی به صورت مجزا می باشد که تکیه گاه نیز دارد و فضای راحتی را برای نشستن ایجاد می کند. هم چنین وجود کمربند های ایمنی برای جلوگیری از پرت شدن افراد به داخل آب، ایمنی محصول را افزایش می دهد. در جلوی این نشیمنگاه ها، جای پای افراد تعبیه شده است که راحتی بیش تری را فراهم می کند. این محصول با طراحی خاص خود، می تواند سرعت بالایی در داخل آب داشته باشد و یکی از قایق های بادی حرفه ای اینتکس محسوب می شود.

قایق بادی اکسکروشن پرو اینتکس دو نفره

این قایق بادی دارای ابعادی مناسب و بی نظیر است که فضای مناسبی برای نشستن دو نفر بزرگسال را فراهم می کند. هم چنین تحمل وزن خوبی دارد و می تواند به خوبی با سطح آب منطبق شده و شناور بماند. در زیر این قایق یک قطعه پلاستیکی متصل شده است که به خوبی آب را شکافته و سرعت قایق بادی را افزایش می دهد. بدنه این قایق بادی دارای ضخامت بالایی می باشد که موجب افزایش طول عمر قایق بادی می شود. هم چنین این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. به همراه این قایق بادی دو عدد پارو استاندارد نیز وجود دارد که با قرار گیری در اهرم موجود در بدنه، به سادگی قابل استفاده هستند. یک پمپ باد اینتکس نیز به همراه این قایق بادی تقدیم شما می شود تا بتوانید در زمانی کوتاه محصول را راه اندازی نمایید.

برای خرید قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 384 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 19.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...