قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس

Intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
14,300,000
11,680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس یکی از جدیدترین انواع قایق های بادی اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و برای استفاده به صورت گروهی ایده آل می باشد. این محصول دارای ساختاری بی نظیر بوده و فضای مناسبی برای استفاده به صورت چهار نفره را در اختیار افراد قرار می دهد. به این ترتیب افراد می توانند به صورت گروهی و یا خانوادگی از قایق سواری لذت ببرند و لحظات جذابی را بر روی آب داشته باشند. این محصول برای افراد علاقه مند به ماهیگیری نیز مناسب بوده و برای استفاده در دریاچه ها نیز ایده آل است.

قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

این محصول فضای مناسبی برای استفاده چهار نفر بزرگسال را در اختیار آن ها قرار می دهد و دارای دو عدد نشیمنگاه بادی به همراه تکیه گاه در دو طرف قایق بادی می باشد. وجود این نشیمنگاه ها فضای مناسبی برای نشستن افراد ایجاد می کند. محصول فوق دارای طناب نجات بوده که توسط گیره هایی در دور تا دور قایق بادی قرار دارد. دو عدد پارو نیز به همراه این محصول موجود است که استفاده از آن را راحت تر می کند. این پارو ها وزن کمی دارند و به راحتی قابل استفاه هستند. هم چنین دارای استحکام بالایی می باشند. در دو طرف این قایق بادی اهرم هایی برای قرار دادن پارو وجود دارد که چرخش پارو و استفاده از آن را راحت تر می کند. طراحی جذاب این محصول نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود. این قایق بادی دارای ضخامت بدنه بسیار بالایی است که موجب شده تا استحکام مناسب و طول عمر زیادی داشته باشد و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس محصولی بی نظیر بوده که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار از طریق فروشگاه پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 500 کیلوگرم
 طول 315 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 27 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای دو عدد اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...