قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس

Intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
14,700,000
14,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس یکی از جذاب ترین محصولات تفریحات آبی است که برای استفاده خانوادگی و گروهی طراحی شده و ابعادی بزرگ دارد به طوری که برای استفاده به صورت 5 نفره مناسب بوده و بزرگسالان به راحتی در داخل آن جای می گیرند. این قایق بادی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از آن را آسان تر کرده و افراد مبتدی و بدون سررشته از قایق سواری نیز به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. خانواده ها و دوستان علاقه مند به قایق سواری و ماهیگیری در دریاچه ها به راحتی می توانند با خرید این قایق بادی، لحظات جذابی را تجربه کرده و از آرامش در داخل قایق لذت ببرند.

قایق بادی اکسکروشن بادی اینتکس

این محصول با دارا بودن کیفیت ایده آل و قیمت ارزان، توانسته یکی از محبوب ترین قایق های بادی گروهی باشد. در طراحی داخلی این قایق بادی نشیمنگاه های بادی مناسب به همراه تکیه گاه را مشاهده می کنید که فضایی راحت برای نشستن سرنشینان ایجاد می کند. دور تا دور قایق بادی نیز طناب نجات متصل به گیره هایی وجود دارد. در دو طرف قایق بادی دو اهرم مشکی رنگ برای نگه داری پارو تعبیه شده است که می توان به راحتی پارو را حرکت داد و قایق را هدایت کرد بدون اینکه فشار زیادی به دست ها و گردن فرد وارد شود. این محصول دارای دو عدد پارو با وزن سبک و کیفیت و استحکام بالا است که استفاده از قایق بادی را آسان تر می کند. محصول فوق طول عمر بالایی داشته و به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود.

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس یکی از جدیدترین قایق های بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 600 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 25.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...