قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200

intex 58357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 محصولی جذاب و بی نظیر است که برای استفاده دو عدد کودک طراحی شده و دارای ساختاری حرفه ای و جذاب می باشد. این قایق بادی به صورتی ساخته شده است که به راحتی بر روی آب به صورت شناور قرار می گیرد و می توان آن را با خاطر آسوده در اختیار کودکان قرار داد. ابعاد این قایق بادی کاملا استاندارد بوده و به صورت حرفه ای مانند قایق های بادی بزرگسال طراحی شده است. دور تا دور این قایق بادی دارای گیره هایی است که طناب نجات به آن وصل شده است. در دو طرف قایق بادی نیز دو عدد گیره نگه دارنده پارو تعبیه شده است.

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر

این محصول به صورت خاصی طراحی شده است که کودکان بتوانند به راحتی آن را به حرکت درآورده و از آن لذت ببرند. پاروهای این محصول به صورت پلاستیکی می باشد و دارای وزن کمی است تا در زمان استفاده ، دست های کودک اذیت نشود. هم چنین این پاروها مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب دارند و به سادگی دچار آسیب نمی شوند. بدنه این قایق بادی نیز از وینیل ساخته شده است که ضخامت بالایی داشته و در برابر ضربه و فشار استحکام زیادی از خود نشان می دهد. این نوع از بدنه با دارا بودن کیفیت عالی، به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است. در صورت رعایت نکات نگه داری، این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول وزن کمی دارد و جابه جایی و حمل آن آسان می باشد. 

برای خرید قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...