قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی Bestway 65063

Bestway 65063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
95,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی Bestway 65063 یکی از جذاب ترین قایق های بادی گروهی است که برای استفاده به صورت 5 نفره طراحی شده و برای استفاده بزرگسالان ایده آل می باشد. این قایق بادی قابلیت های بی نظیری دارد که مورد علاقه افراد بوده و به همین دلیل توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول فضای کافی برای قرار گیری بزرگسالان در داخل قایق را دارد و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. 

قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی Bestway 65063

این محصول به دو صورت پارویی و با موتور قابل استفاده است. در صورت تمایل به داشتن سرعت بالا می توانید موتور قایق بادی را خریداری کرده و بر روی محصول قرار دهید و توسط آن قایق بادی را حرکت داده و هدایت کنید. هم چنین به همراه این محصول دو عدد پارو مخصوص وجود دارد که برای هدایت قایق بادی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از آن می توانید به راحتی قایق بادی را پارو زده و به سمت جلو حرکت کنید. این پارو ها دارای وزن کمی هستند که به راحتی می توان آن ها را استفاده کرد و هم چنین استحکام زیادی دارند. به این ترتیب می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد بدون اینکه فشار زیادی به دست ها وارد شود. بدنه این قایق بادی استحکام بالایی دارد و دارای طول عمر زیادی می باشد. به این ترتیب تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده خواهد بود. تنها لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و پس از باد زدن قایق، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید.

برای خرید قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی Bestway 65063 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

طول330 سانتیمتر
عرض162 سانتیمتر
ارتفاع 44 سانتیمتر
تعداد نفرات5 نفر
تحمل وزن640 کیلوگرم
وزن68 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی 40*68*115 سانتیمتر
جنس بدنهپی وی سی الیافدار چند لایه
جنس کفAIR DECK
پاروآلومینیومی 
نوع جای پاروچرخشی
پمپ باددستی دوبل
طناب نجاتدارد
ساک حمل و نقلدارد
دسته حمل و نقلدارد
امکان نصب موتوردارد
برچسب تعمیراتدارد
ضمانت-
تست سلامت کالادارد
خدمات پس از فروشدارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...