قایق بادی سی هاک دو نفره اینتکس

Intex 68347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
6,100,000
4,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاک دو نفره اینتکس از سری قایق های بادی تفریحی اینتکس بوده که با طراحی خاص و جذاب، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این قایق بادی با طراحی خاص و جذاب خود توانسته خریداران را جذب کند و به دلیل برخورداری از ویژگی های ممتاز و کیفیت عالی، رضایت خاطر آن ها را در پی داشته باشد. این محصول برای استفاده به صورت دو نفره طراحی شده است و فضای کافی برای استفاده دو نفر بزرگسال را در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول تحمل وزنی برابر با 200 کیلوگرم دارد و می توان با خاطر آسوده به صورت طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار داد.

قایق بادی سی هاک دو نفره اینتکس

بدنه این قایق بادی با ضخامت بالایی تولید شده است که در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی از خود نشان می دهد. این محصول به سادگی دچار آسیب نمی شود و می توان آن را به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید قرار داد. این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز استحکام زیادی دارد و با رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده است. در دور تا دور این قایق بادی طناب نجات وجود دارد که توسط گیره هایی به بدنه متصل شده است. اهرم مناسب برای قرار گیری پاروهای قایق بادی نیز بر روی بدنه موجود می باشد. پارو های این محصول وزن کمی داشته و استحکام بالایی دارند و در برابر فشار آب مقاومت خوبی نشان می دهند. به همین دلیل می توان از آن ها بدون وارد شدن فشار زیادی به بازو ها و دست ها استفاده کرد.

برای خرید قایق بادی سی هاک دو نفره اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعتفریحی، ورزشی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...