قایق بادی سی هاک 4 نفره اینتکس

Intex 68351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
11,000,000
9,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاک 4 نفره اینتکس محصولی جذاب و بی نظیر برای استفاده خانواده ها و دوستان است که با طراحی استاندارد و مناسب به خوبی با سطح آب منطبق شده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این قایق بادی بدنه ای پهن دارد که می تواند به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کند. به همین دلیل نیازی به داشتن مهارت برای کنترل کردن قایق نداشته و افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول دارای طناب نجات می باشد که دور تا دور قایق بادی قرار گرفته است. این قایق بادی در دو طرف دارای گیره ای برای قرار دادن پارو می باشد که اهرم مناسبی بوده و توسط آن فرد می تواند بدون وارد شدن فشار زیادی به بازو ها، پارو زده و قایق را هدایت کند.

قایق بادی سی هاک 4 نفره

این قایق بادی برای استفاده به صورت چهار نفره مناسب بوده و فضای کافی را دارا می باشد. هم چنین قادر است وزنی برابر با 480 کیلوگرم را تحمل کرده و به همین دلیل محصولی قدرتمند برای استفاده به صورت گروهی است. این محصول برای استفاده افراد علاقه مند به ماهیگیری نیز مناسب بوده و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول دارای ضخامت بدنه استاندارد بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. برای استفاده آسان از این قایق بادی دو عدد پارو و یک پمپ باد دستی اینتکس به همراه این قایق بادی تقدیم شما می شود تا به راحتی بتوانید محصول را راه اندازی نمایید.

برای خرید قایق بادی سی هاک 4 نفره اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...