قایق بادی مارینر 3 اینتکس

Intex 68373

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
25,800,000
22,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 3 اینتکس یکی از محصولات هیجان انگیز شرکت بزرگ اینتکس است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و از ساختاری کاملا حرفه ای برخوردار می باشد. این محصول جذاب برای استفاده در رودخانه ها و دریاچه ها بی نظیر بوده و با برخورداری از امکانات کامل، امکان استفاده آسان را به شما می دهد. این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالایی است و قادر است تا وزن 400 کیلوگرم را تحمل کند. به همین دلیل افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طراحی این محصول به صورتی است که به خوبی با سطح آب منطبق شده و تعادل خوبی برقرار می کند.

قایق بادی مارینر 3 اینتکس

قایق بادی مارینر 3 دارای دو عدد نشیمنگاه بادی متصل به بدنه است که فضایی راحت و بی نظیر برای نشستن افراد فراهم می کند. این محصول جذاب دارای ابعادی استاندارد بوده که فضای کافی برای نشستن افراد بزرگسال را در اختیار آن ها قرار می دهد. از ویژگی های این قایق بادی برخورداری از بدنه ای ضخیم است. ضخامت بدنه این محصول عالی بوده و کیفیت بی نظیری دارد. این محصول در برابر آسیب مقاومت زیادی داشته و می توان آن را به راحتی تا سال ها با همان کیفیت اولیه مورد استفاده قرار داد. راه اندازی این محصول نیز آسان بوده و توسط دریچه های باد موجود بر روی بدنه انجام می شود. برای جابه جایی این محصول یک کیف حمل در نظر گرفته شده است تا محصول دچار آسیب نشده و با اشیای تیز و برنده برخورد نکند.

برای خرید قایق بادی مارینر 3 اینتکس با قیمت ارزان و به صورت کاملا اورجینال ساخته شده توسط کمپانی اینتکس، با وارد شدن به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و محصول را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعتفریحی 
طول297 سانتی متر
عرض 127 سانتی متر
ارتفاع46 سانتی متر
تحمل وزن400 کیلوگرم
جنس بدنه و رویهpvc سه لایه و وینیل 
پارودارد
پمپ باددستی سایز بزرگ 
وزن بسته بندی38 کیلوگرم


سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای برچسب تعمیرات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل لوازم کوچک
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...