قایق بادی مارینر 4 اینتکس تولید 2024

Intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
34,000,000
27,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 اینتکس تولید 2024 یکی از جذاب ترین محصولات ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که با کاملترین امکانات و قیمت مناسب عرضه می شود. قایق بادی مارینر 4 محصولی شگفت انگیز مناسب برای استفاده 3 نفر بزرگسال است که با طراحی خاص، فضای مناسبی برای استفاده بزرگسالان را در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول با برخورداری از قابلیت های گوناگون و حرفه ای، به یکی از محبوب ترین قایق های بادی مورد علاقه بزرگسالان تبدیل شده است.

قایق بادی مارینر 4 اینتکس تولید 2024

این محصول دارای سه نشیمنگاه بادی مناسب می باشد که فضای خوبی را برای نشستن افراد در اختیار آن ها قرار می دهد. این نشیمنگاه ها به صورت بادی بوده و از طراحی مواج برخوردار می باشند. در دور تا دور قایق بادی گیره هایی برای اتصال طناب نجات قرار دارد و یک طناب نجات نیز به گیره ها متصل شده است. یک پمپ باد دستی اینتکس در بسته بندی خدمت شما تقدیم می شود تا در هر فضایی بتوانید به راحتی توسط دریچه های باد موجود بر روی بدنه، محصول را باد زده و راه اندازی کنید. دو عدد پارو با طراحی ویژه نیز به همراه این قایق بادی قرار دارد که عملکرد عالی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است. بر روی بدنه قایق بادی گیره هایی برای نگه داشتن پارو وجود دارد. این پارو ها وزن کمی داشته و استحکام بالایی دارند و متناسب با قایق بادی مارینر طراحی شده اند. برای نگه داری و انتقال این محصول یک ساک حمل نیز در بسته بندی خدمت شما ارئه می شود.

برای خرید قایق بادی مارینر 4 اینتکس تولید 2024 با ارزانترین قیمت به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 500 کیلو گرم
 طول 328 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 45 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای سه نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...