قایق بادی چلنجر اینتکس دو نفره

Intex 68306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
13,500,000
11,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر اینتکس دو نفره از سری قایق های بادی ورزشی اینتکس محسوب می شود که برای استفاده در آب های خروشان و یا مسابقات کاربرد داشته و یکی از انتخاب های افراد علاقه مند به ورزش قایق سواری است. این محصول به صورت دو نفره طراحی شده است و در طراحی فضای داخلی آن، ابعاد لازم برای نشستن دو نفر بزرگسال در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این قایق بادی دارای دو نشیمنگاه بادی نیز می باشد که فضایی راحت و عالی را برای ورزشکاران در اختیار آن ها قرار می دهد.

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس

نشیمنگاه های بادی این قایق قابلیت جدا شدن نیز دارند و در صورت لزوم می توان آن ها را از بدنه جدا کرد. محصول فوق دارای دو عدد پارو نیز می باشد. این پارو ها نیز کاملا حرفه ای هستند و وزن کمی داشته و استحکام بالایی دارند. به این ترتیب کمترین فشار را به بازوهای فرد وارد کرده و استفاده از آن ها آسان تر است. این پارو ها به صورت دو کفه ای هستند تا هر دو سرنشین قایق بتوانند به پارو زدن بپردازند. این محصول دارای طناب نجات نیز می باشد که توسط گیره های مشکی رنگی به قایق بادی متصل شده است. هم چنین این محصول دارای یک پمپ باد اینتکس نیز می باشد که به راحتی و در زمانی کوتاه می توانید قایق بادی را باد زده و از آن استفاده نمایید. وزن کم و استحکام بالا از دیگر ویژگی های این قایق بادی محسوب می شود که موجب محبوبیت بالای آن شده است.

برای خرید قایق بادی چلنجر اینتکس دو نفره با ارزان ترین قیمت موجود در بازار به سایت فروش تخصصی شرکت اینتکس به نام پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC سه لایه برزنتی
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...