قایق بادی چلنجر تک نفره اینتکس

Intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
9,050,000
8,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر تک نفره اینتکس یکی از جذاب ترین انواع قایق های بادی حرفه ای است که محبوبیت بالایی در میان ورزشکاران داشته و ورزشکاران در رشته قایق سواری به خرید و استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهند. این قایق بادی برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و دارای یک نشیمنگاه بادی در قسمت میانی قایق بوده که تکیه گاه نیز دارد. این نشیمنگاه به صورت مواج طراحی شده است تا انعطاف بالاتری داشته باشد و فرد از نشستن بر روی آن خسته نشود. وجود تکیه گاه نیز راحتی آن را افزایش داده است.

قایق بادی چلنجر تک نفره اینتکس

این محصول دارای یک پارو بوده که به صورت دو کفه ای طراحی شده است. توسط این پارو ورزشکار می تواند به راحتی سرعت قایق را بالا برده و با سرعت زیادی پارو بزند. این پارو وزن بسیار کمی داشته و استحکام بالایی دارد تا در برابر فشار آب وارد شده دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نشود. با وجود وزن کم، به راحتی می توان از آن استفاده کرد و کمترین فشار به بازوهای فرد قایق سوار وارد می شود. این محصول دارای یک پمپ باد اینتکس نیز می باشد که شما می توانید در زمانی کوتاه توسط آن قایق بادی را باد زده تا آماده استفاده شود. این قایق بادی دارای بدنه ای ضخیم و استحکام بالا است که به خوبی کیفیت خود را حفظ کرده و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده بوده و شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند.

برای خرید قایق بادی چلنجر تک نفره اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش اختصاصی محصولات اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
ابعاد بسته بندی: 45 در 75 در 13 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...