قایق بادی چلنجر 2 اینتکس

Intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
4,800,000
3,710,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس محصولی متفاوت و بی نظیر است که با طراحی خاص و جذاب توانسته نظر بسیاری از افراد حتی افراد مبتدی و بدون هیچ سررشته ای در قایق سواری را به خود جلب کند. این محصول جذاب برای استفاده به صورت دو نفره طراحی شده است و دارای بدنه ای متناسب با بزرگسالان می باشد. طراحی این قایق بادی به صورت انجام شده است که کاملا بر سطح آب منطبق شده و تعادل خوبی را بر روی آب برقرار می کند. به این ترتیب افراد مبتدی به راحتی می توانند بر روی این قایق بادی قرار گرفته و در محیط های خاصی مانند دریاچه های آرام و رودخانه ها به قایق سواری و تفریح بپردازند. 

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس

فرم این قایق بادی به صورتی طراحی شده است که جذابیت بالایی داشته باشد. این محصول برای استفاده در محیط های باز بوده و به همین دلیل جنس بدنه به صورتی می باشد تا در برابر نور مستقیم خورشید دچار آسیب نشده و با قرار گیری طولانی در برابر آفتاب، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. برای حفاظت از این محصول در برابر آسیب لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و در خشکی از نشستن برروی قایق بادی خودداری نمایید. هم چنین پس از راه اندازی قایق بادی را بر روی زمین نکشید و برای جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و وزن کمی دارد که می توانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کنید. 

برای خرید قایق بادی چلنجر 2 اینتکس با ارزان ترین قیمت موجود در بازار به فروشگاه تخصصی پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
ضد اشعه آفتاب
طراحی زیبا
ساختار ضخیم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...