موتور برقی قایق بادی اینتکس

intex 68631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
91%
159,000,000
14,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور برقی قایق بادی اینتکس یکی از لوازم هیجان انگیز و بی نظیر ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط نمایندگی پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول خاص و بی نظیر موتور برقی مخصوص قایق های بادی اینتکس است که با طراحی حرفه ای و برخورداری از بخش های مختلف، امکان استفاده در اغلب قایق های بادی اینتکس را به شما می دهد. افراد علاقه مند به ماهیگیری و یا گشت زنی در دریاچه ها می توانند با تهیه این محصول، قایق سواری بی نظیری را تجربه کنند.
موتور برقی قایق اینتکس

این محصول یکی از جذاب ترین مدل های موتور قایق بادی است که به راحتی نصب شده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. در قسمت بالای این محصول یک دستگیره قرار دارد که توسط آن می توان قایق بادی را هدایت کرد. در پایین ترین بخش محصول نیز پروانه قرار دارد که با روشن شدن موتور به چرخش درآمده و قایق بادی را به جلو حرکت می دهد. این محصول بر روی اغلب قایق های بادی اینتکس قابل استفاده می باشد و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. به همراه این موتور قایق بادی یک دفترچه راهنما موجود است که با بررسی آن به راحتی می توانید محصول را به بدنه قایق بادی متصل کنید. این محصول دارای ابعادی مناسب بوده و وزن کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. بدنه این محصول نیز در برابر آسیب مقاومت بالایی دارد.

موتور برقی قایق بادی اینتکس یکی از محصولات جذاب و بی نظیر ارائه شده توسط فروشگاه پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت فروشگاهی به فروش می رسد.

 نوع برقی
 توان موتور 420 وات
قابلیت استفاده انواع قایق های بادی
 تعداد دنده جلو 5 
 تعداد دنده عقب 3 
 جنس بدنه آهن و پلاستیک
سایر ویژگی ها وزن: 12 کیلوگرم
 مناسب ماهیگری در آب های آرام
 بدون لرزش
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...