پدل برد بادی اینتکس مدل AquaQuest 320

intex 68242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
24,000,000
22,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پدل برد بادی اینتکس مدل AquaQuest 320 محصولی بی نظیر و بسیار حرفه ای است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و کاملا تخصصی می باشد. این پدل برد بادی با برخورداری از تمامی امکانات، بسیار کابردی بوده و توانسته به خوبی رضایت خریداران را جلب نماید و به فروش بالایی برسد.

پدل برد بادی حرفه ای اینتکس

این محصول شامل یک پدل برد بادی است که با طراحی کاملا حرفه ای و تخصصی طراحی شده و به راحتی در محیط های مختلف قابل استفاده می باشد. این محصول تخصصی از رنگ آمیزی و ظاهری جذاب و زیبا برخوردار بوده و می توان آن را به راحتی در محیط های مختلف به کار برد. محصول دارای یک پارو نیز هست که وزن بسیار پایینی داشته و کیفیت عالی دارد. این پارو در برابر فشار آب مقاومت خوبی داشته و به سادگی دچار شکستگی نمی شود. این محصول دارای یک کیف حمل نیز می باشد که مانع از رسیدن آسیب به بدنه شده و جابه جایی آن را آسان تر می کند. هم چنین محصول فوق دارای یک پمپ باد نیز بوده که توسط آن می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. این پدل برد بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که استحکام بسیار بالایی داشته و می توان آن را به راحتی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد و می توان آن را تا سال ها با همان کیفیت اولیه مورد استفاده قرار داد. 

برای خرید پدل برد بادی اینتکس مدل AquaQuest 320 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 320 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه وینیل دو لایه ضخیم
 وزن بسته بندی 12.8 کیلوگرم
خاصیت ضد لغزشدارد
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
گیج تنظیم باددارد
بند مچ پادارد
ساک حملدارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...