استخرهای بادی امروزه به یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و یا حیاط های شخصی به منظور آب تنی توسط بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان بدل شده اند . این محصولات در ابعاد بسیاری تولید می شوند و از این رو قابلیت استفاده توسط تمامی رده های سنی را دارند . به طبع استخر های بادی بزرگسال مناسب برای شنا کردن نمی باشند و با توجه به ابعادی که برای آن ها در نظر گرفته شده است این استخر ها صرفا قابلیت آب تنی را دارند . اما برای رده سنی کودک می توان این استخر ها را مجاز برای شنا دانست . استخرهای بادی دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه این مقاله اقدام به تشریح برخی از این مزایا می کنیم .

از جمله مزایای استخرهای بادی را می توان سهولت در راه اندازی دانست . استخر های بادی در حالتی که خالی از باد و آب می باشند قابلیت جمع شدن را دارند و ابعادی بسیار کوچک را اشغال می کنند که این امر باعث سهولت در جا به جایی آن ها می شود . از دیگر مزیت های استفاده از استخر های بادی ، راه اندازی آن ها ظرف مدت زمان تقریبی چند دقیقه می باشد . این امر باعث می شود که در محیط های مختلف (لازم به ذکر است که محیط راه اندازی استخر های پیش ساخته حتما باید مسطح باشد) به راحتی بتوانید از این استخرها استفاده نمایید . استخر های بادی دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به ساخت استخر های بتنی قدیمی حتی در ابعاد بسیار کوچک می باشند و این امر به راحتی می تواند هزینه های بسیاری را درون جیب شما نگهداری نماید . همچنین علاوه بر نکات ذکر شده ، وزن یک استخر بادی به صورت تقریبی 5 الی 8 کیلو گرم می باشد و جا به جایی را به راحتی در سفرهای شما عزیزان امکان پذیر می کند و این امر باعث می شود که در سفرها نیز در صورت دلخواه بتوانید از این کالای محبوب استفاده نمایید .

این محصول محبوب در ابعاد و طرح های متنوعی توسط کمپانی های تولید کننده مطرح همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم به دست مصرف کنندگان می رسد . استخر های بادی دارای مدل های بسیاری می باشند که در ادامه این مطلب به بخشی از محبوب ترین این استخرها اشاره می کنیم . 

استخر بادی کودک :

استخر های بادی کودک در ابعاد متنوع و همچنین با طراحی های کودک پسندانه و جذاب تولید می شوند . این استخر های بادی به صورت مستطیلی ، مربعی ، دایره ای و همچنین قلعه های سرسره دار وجود دارند که در نمایندگی های معتبر می توانید اقدام به تهیه آن ها نمایید . عمق استخر های بادی کودک نسبت به استخر های بادی بزرگسال کمتر می باشد و یکی از بهترین جایگزین ها برای استفاده در محیط های خانگی و باغ ها و ویلا ها برای وان های کودک می باشد . 

استخر های بادی کودک با طرح های فانتزی باعث می شود ، کودکانی که از آب تنی کردن و یا حمام در آب کمی ترس دارند و یا تن به آب تنی نمی دهند به راحتی جذب طراحی های فانتزی شوند و بهتر با ماجرای حمام و پاکیزگی کنار بیایند. استخر بادی بچه گانه نیز در ایران امروزه به صورت متداول در میان خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول کاربردی و مقرون به صرفه به خوبی توانسته است جای خود را در میان خانواده های ایرانی باز کند .

استخر بادی بزرگسال :

بزرگسالان نیز همانند نوجوانان و کودکان می توانند از ابعاد بزرگتر استخر های بادی استفاده نمایند . این استخر های بادی دارای ابعادی بزرگ می باشند که از ارتفاع بالاتری نیز برخودار هستند و عمق آن ها به گونه ای می باشد که به اصطلاحا به درد آب تنی می خورد و مناسب برای شنا نمی باشند . اما استخر های بادی با عمق بالا نیز از دسته بندی های محبوب و البته کمیاب استخر های بادی هستند که امروزه با توجه به ممنوعیت واردات کالاهای لوکس اغلب در نمایندگی های مجاز گیر می آیند . 

بدنه استخر های بادی بزرگسال به طبع مقاوم تر از استخرهای بادی خردسال می باشد و از پی وی سی دو لایه تشکیل شده است که خیال شما را به هنگام استفاده به طور کلی راحت می کند . فقط باید توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته را باید در محیط های صاف و به دور از اجسام تیز استفاده نمایید زیرا این محصولات همانطور که از نام آن ها پیداست (محصولات بادی) در برابر این اقلام آسیب پذیر می باشند . البته جای نگرانی نیست و تمامی مراحل خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های مجاز برند اینتکس و بست وی در ایران صورت می گیرد .

استخر بادی عمیق :

استخر های بادی عمیق از دسته بندی های محبوب استخر های بادی در میان بزرگسالان می باشند که امروزه بسیار هم کمیاب شده اند و یا اگر به طور مختصر بخواهیم بگوییم تولید این نوع استخر در کمپانی هایی مانند اینتکس و بست وی به صورت محدود صورت ی گیرد . بدنه این استخرها به طبع باید از الیاف چندلایه تشکیل شده باشد تا به خوبی بتواند فشار های وارده در اثر جریان آب را کنترل نماید . پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که به دنبال استخر های بادی با عمق زیاد هستند ، استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد که دارای عمق بالا ، ابعاد بسیار بزرگ تر نسبت به استخر های بادی و کیفیت ساخت ایده آل تر می باشد . این استخر ها در نمایندگی پول اینتکس همراه با خدمات پس از فروش و قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود .

اما حال باید به سراغ یک سری فاکتورهای مهم که در هنگام خرید استخر باید به آن ها توجه نماییم برویم . از جمله فاکتورهای مهم در هنگام خرید استخر بادی را می توان جنس بدنه ، قیمت مقرون به صرفه و ضمانت خرید از نمایندگی رسمی می باشد که تضمین کننده یک خرید موفق اینترنتی و حضوری به شمار می آید .

از جمله مواردی که در هنگام خرید استخر بادی کودک و بزرگسال باید مود توجه قرار بگیرد عبارتند از :

  • جنس بدنه
  • ضمانت اصالت کالا
  • خدمات پس از فروش 
  • قیمت مقرون به صرفه

جنس بدنه :

مواد تشکیل دهنده استخرهای بادی یا به طور جمع تر بخواهیم عرض کنیم ، اغلب محصولات بادی الیافی به نام پی وی سی می باشد که دارای شرایط لازم برای یک استفاده مناسب همراه با تماس بدن می باشد . تماس بدن بدین معنا می باشد که پی وی سی دارای قابلیت جلوگیری از ساییدگی می باشد ودر صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی استخر بادی ، خراش و یا پوست پوست شدن ایجاد نمی شود . پی وی سی نیز از جمله الیاف مورد استفاده در استخر های پیش ساخته کمپانی های اینتکس ، بست وی و اینتایم می باشد .

در برخی از استخر های بادی از الیاف دو لایه پی وی سی برای بالا بردن آستانه تحمل استخر استفاده می شود . در برخی از استخر های بادی ، ساختار چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام از بخش های ایجاد شده توسط دریچه بادی جداگانه راه اندازی می شود . این امر باعث می شود که در هنگام آسیب دیدن بخشی از استخر ، بخش های دیگر به دور از آسیب دیدگی به کار خود ادامه دهند . 

ضمانت اصالت کالا

استخر های بادی امروزه توسط برندهای بسیاری روانه بازار می شوند و این امر باعث عرضه استخر های بی کیفیت در داخل کشور شده است . فروشگاهی که قصد خرید استخر بادی را از آن دارید باید مورد تایید باشد و علاوه بر تاییدیه هایی که دارد ، نمایندگی بودن این فروشگاه می تواند مهری باشد بر اصل بودن کالای خریداری شده . نمایندگی پول اینتکس که شعبه حضوری آن در تهران سال ها به فعالیت اینترنتی و حضوری ادامه می دهد یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی برند اینتکس و بست وی می باشد که محصولات را باقیمت های مقرون به صرفه به صورت مستقیم به دست مشتریان می رساند و این حذف واسطه ها می باشد که که قیمت های این فروشگاه را نسبت به سایر نمایندگی ها متمایز کرده است .

خدمات پس از فروش

اصل بودن کالای خریداری شده توسط مشتری از جمله گام های نخست برای خرید محصولات بادی می باشد و هر چقدر هم که محصول خریداری شده اصل باشد امکان آسیب دیدن آن وجود دارد . پس از آسیب دیدن محصول خریداری شده یکی از نکات مهمی که به کمک مصرف کننده می آید ، خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های مجاز و تعمییر استخر بادی توسط کارشناسان کارآزموده است . نمایندگی پول اینتکس نیز با بهره گیری از کادر مجرب و کارآزموده اقدام به تعمییر و عیب یابی محصولات خود می نماید که این امر خریدی لذت بخش و به دور از استرس را برای شما عزیزان فراهم می آورد .

قیمت مقرون به صرفه محصولات

استخر های بادی و همچنین به طور کلی تر بخواهیم بگوییم محصولات بادی امروزه توسط کمپانی های مطرح خارجی تولید می شوند و با این نرخ ارزی که کشور درگیر آن می باشد به طبع قیمت های نوسانی و بالایی را برای این محصولات بادی متصور بود . در این شرایط نمایندگی های رسمی که کالا های مدنظر را با حذف واسطه ها به دست مشتریان می رسانند می توانند قیمت های مقرون به صرفه و جذابی را ارئه نمایند . حذف واسطه آن هم در ایران یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که می تواند قیمت ها را گاهی از نصف هم کمتر کند و این امر می تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده مقرون به صرفه باشد . پیشنهاد ما به خریداران عزیز انتخاب نمایندگی های مجاز و با سابقه جهت خرید محصولات بادی از برندهای مطرح جهانی می باشد که تمامی فاکتورهای ذکر شده را داشته باشد .

راه اندازی استخر بادی بزرگسال و کودک

راه اندازی استخر های بادی به راحتی و در چند دقیقه امکان پذیر می باشد . استخر های بادی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند . استخر بادی با پمپ باد خودکار و استخر بادی با پمپ باد دستی.

استخر های بادی که فاقد پمپ باد خودکار می باشند را باید در محلی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داد . ابتدا محصول را از حالت در هم فشرده باز نمایید و دریچه باد را پیدا کنید . سپس خروجی پمپ باد را به دریچه استخر متصل کرده و جریان هوا را به داخل استخر منتقل نمایید تا حالت کلی را به خود بگیرد . فرایند راه اندازی استخر بادی توسط پمپ باد دستی بسته به مقدار بادی که به درون آن منتقل می کنید و ابعادی که استخر دارد متغییر است اما راه اندازی نهایت 4 الی 5 دقیقه به طول می انجامد .

اما راه اندازی استخر های بادی با پمپ باد خودکار که تعداد آن ها نیز بسیار کم می باشد به راحتی آب خوردن انجام می گیرد . برای راه اندازی استخر بادی با پمپ باد خودکار کافیست استخر را از حالت فشرده خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون سراشیبی قرار دهید . سپس با زدن دکمه پمپ باد ، استخر شروع به باد شدن می کند . لازم به ذکر است که پمپ باد موجود در استخرهای بادی به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر باد کردن محصول ، می توانید در جهت خالی کردن باد نیز از آن ها استفاده نمایید .

به طور کلی استخر های بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خانه ها و ویلاهای شخصی می باشد که در ابعاد گسترده و متنوعی روانه بازارهای جهانی شده اند . از بهترین کمپانی های تولید کننده استخر های بادی می توان به اینتکس و بست وی اشاره داشت که حرف اول را در این زمینه می زنند . محصولات بادی جزو کالای وارداتی حساب می شوند و خرید آن ها از نمایندگی های رسمی به دلیل مواردی که در اواسط مقاله ذکر کردیم توصیه می شود . نمایندگی پول اینتکس در ایران یکی از نمایندگی های تایید شده برند اینتکس و بست وی می باشد که با مراجه اینترنتی به وب سایت و یا مراجعه حضوری می توانید سفارش خود را در این نمایندگی ثبت نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .