الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی بست وی 58475

bestway 58475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی بست وی 58475 محصولی پرکاربرد است و برای افراد دارای استخر های بزرگ نظیر استخر های پیش ساخته و استخر های ایزی ست توصیه می شود. بی شک تمیز نگه داشتن استخر های بزرگ که امکان تعویض آب زود هنگام در آن ها وجود ندارد از دغدغه های افراد می باشد. به همین دلیل افراد از وسایل و لوازم مختلفی برای تمیز نگه داشتن آب استخر استفاده می کنند. با این وجود آلودگی در استخر وجود خواهد داشت و پس از استفاده نیز ممکن است آب استخر نیاز به رفع آلودگی داشته باشد. در این هنگام لازم است تا از انواع پمپ های تصفیه استفاده نمایید تا آب استخر تمیز و پاکیزه شده و شفاف شود. یکی از انواع پمپ های تصفیه آب، پمپ تصفیه آب شنی است. 

الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی

محصول فوق را می توانید به جای مواد شنی در پمپ تصفیه آب شنی جایگزین کرده تا استخر به خوبی تمیز و پاکیزه شده و از آلودگی پاک شود. این الیاف مخصوص برای استفاده در داخل پمپ تصفیه آب شنی به کار می رود و امکان شستشو را نیز دارد. اما بهتر است تا این محصول را در مدت زمانی معلوم و پس از کثیف شدن، به راحتی تعویض کرده تا پمپ تصفیه به خوبی و مانند روز اول، آب استخر را پاکیزه کند. این محصول ساخت شرکت بزرگ بست وی می باشد و برای استفاده در انواع پمپ های تصفیه شنی کاربرد دارد.

برای خرید الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی بست وی 58475 با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن محصول، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

نوعلوازم یدکی
حجم500 گرم
بسته بندیباکس رنگی
موارد استفادهانواع پمپ شنی
 حجم معادل شن18 کیلوگرم
 سایز بندی -
 شرکت سازندهبست وی
کاربرداستفاده به جای شن
بسیار صاف تر و تمیزتر
مناسب انواع پمپ شنی
وزن سبک و پرتابل
محصول غیر سمی
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...