الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس 29045

intex 29045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس 29045 محصولی مناسب و ایده آل برای استفاده در داخل پمپ تصفیه آب شنی است که با دارا بودن ویژگی های بی نظیر توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و جایگزینی بی نظیر برای استفاده در داخل پمپ تصفیه آب شنی محسوب می شود. این محصول مزایای زیادی نسبت به استفاده از شن در دستگاه پمپ تصفیه دارد و به همین دلیل توانسته به فروش بالایی برسد.

الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس

الیاف پمپ تصفیه آب شنی دارای وزن بسیار کمی هستند که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشند. وزن این محصول معادل 500 گرم است که برابر با استفاده از 18 کیلوگرم شن در دستگاه می باشد. به این ترتیب با داشتن وزن بسیار کم، قادر است به جای وزن بسیار زیادی از شن در دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به راحتی قابل تعویض بوده و با وزن کم، قابلیت جابه جایی آسان را دارد. از دیگر ویژگی های این الیاف، پاکیزگی بیش تر و نظافت آسان نسبت به استفاده از شن در دستگاه است. این محصول به مراتب فضای پاکیزه تری نسبت به استفاده از شن ایجاد کرده و استخر با بسیار تمیز می کند. این محصول به دلیل برخورداری از حجم زیاد بسیار به صرفه بوده و تا مدت ها نیاز شما را از خرید مجدد برطرف می کند. این محصول به صورت گلوله های کوچک و سفیدی است که از جنس الیاف ساخته شده به همین جهت بهترین جایگزین برای شن به جهت استفاده در داخل دستگاه تصفیه آب شنی می باشد. 

برای خرید الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس 29045 بسیار کاربردی و ارزان به ورود به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعلوازم یدکی
حجم500 گرم
بسته بندیباکس رنگی
موارد استفادهانواع پمپ شنی
 حجم معادل شن18 کیلوگرم
 سایز بندی -
 شرکت سازندهاینتکس
کاربرداستفاده به جای شن
بسیار صاف تر و تمیزتر
مناسب انواع پمپ شنی
وزن سبک و پرتابل
محصول غیر سمی
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...