پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته 58383

bestway 58383

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,830,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته 58383 ضروری و منحصر به فرد است که با داشتن بهترین بدنه کارکرد راحتی دارد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. دارندگان استخر پیش ساخته همواره باید نسبت به خرید پمپ تصفیه آب مدنظر خود اقدام کنند تا در نتیجه بتوان از وجود آن بهره مند شد و از داشتن محصول لذت برد. این محصول می تواند به راحتی میزان آب زیادی را تصفیه کند و سبب تمیز شدن آب داخل بدنه می شود. با این وجود است که کارکرد مداوم دارد و می تواند توجه عده زیادی از علاقه مندان را به خود جلب کند. ولتاژی که سبب کارکرد این محصول می شود 220 ولت است که توانایی تصفیه 2006 لیتر آب در ساعت را دارد. به همین خاطر است که در هر ساعت از استفاده استخر پیش ساخته می توان آبی تمیز و عاری از آلودگی را به دست آورد و از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر از نوع فیلتری می باشد که با فیلتر نوع H کار می کند.

 از این رو امکان تعویض فیلتر در زمان مورد نیاز وجود خواهد داشت و در نهایت می توان از داشتن آن بهره مند شد. وزن محصول نیز سبک است و فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین می تواند در کنار بدنه استخر پیش ساخته قرار گرفته و شروع به کارکرد کند. این پمپ تصفیه آب قادر به تصفیه آب داخل بدنه به صورت مکرر می باشد و می تواند محیط را عاری از عوامل آلودگی و بیماری زا سازد. با این وجود است که تمامی دارندگان استخر پیش ساخته نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند و آن را بر روی بدنه نصب می کنند. امکان نصب پمپ بر روی بدنه هایی وجود دارد که دارای دریچه اتصال می باشند و می توانند دو شلنگ ورودی و خروجی پمپ را به خود متصل کنند. با وجود این موارد کسانی که تمایل به خرید پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته 58383 دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2006 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی دو تکه 
 وزن 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  مناسب استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...