بهترین مارک استخر بادی در ایران

در روز های گرم سال تفریحات ابی و شنا از جمله لذت بخشیدن حرکات برای تمامی رده های سنی مخصوص در میان کودکان به شمار می رود. استخر های بادی نیز از جمله ضروری ترین لوازم جهت تفریحات آبی به حساب می آیند. این گروه از محصولات امروزه در سطح جهانی و توسط کمپانی های متخلف و برند های گوناگون تولید شده و افراد به راحتی می توانند متناسب با نیاز خود یک نمونه را جهت خرید در نظر بگیرید. در ایران نیز محصولات این گروه کالا وارداتی بوده و کالای خارجی به حساب می اید. البته تنوع برند ها معمولا در زمان خرید موجب سردرگمی خریداران در زمین اطمینان از کیفیت و کارایی استخر بادی خواهد شد. در همین راستا بوده که نمایندگی استخر اینتکس در این مطلب به معرفی برترین برند های استخر بادی در ایران و جهان می پردازد. اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید استخر بادی برای تفریحات آبی در روز های گرم سال دارید می توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مارک استخر بادی اینتکس

بهترین مارک استخر بادی در سطح جهانی بدون شک مربوط به کمپانی و برند اینتکس بوده که اولین تولید کننده استخر بادی به شمار رفته که محصولات بادی و تفریحی را با تنوع بالا برای گروه های سنی مختلف طراحی و عرضه کرده تا افراد بتوانند به راحتی یک نمونه را انتخاب کنند. مارک اینتکس که در واقع یک برند آمریکایی بوده و در کشور چین تولید شده یکی از مشهور ترین و پرطرفدارترین تولید کنندگان استخر بادی در سطح جهان به شمار رفته که سالانه انواع مختلفی از استخر های بادی برای سنین خردسالان و نوزاد تا بزرگسال و خانوادگی طراحی و تولید کرده و شما می توانید متناسب با نیاز خود یک نمونه را در نظر بگیرید. در زمان انتخاب استخر بادی اینتکس نیاز بوده برخی موارد را در نظر بگیرید که به صورت گزیده ای برخی از این موارد مهم را در ادامه بیان می کنیم.

بهترین مارک استخر بادی

رده سنی مصرف کننده استخر بادی

همانطور که پیشتر نیز بیان شده مارک اینتکس برای تمامی سنین نمونه محصول تولید کرده به همین دلیل بوده که عنوان می کنیم این شرکت یکی از متنوع ترین انواع نمونه استخر بادی های ساده و مدل های پارک آبی را دارد. کوچک ترین سایز استخر بادی تولید شده با مارک اینتکس دارای قطری بالغ بر 86 سانتی متر بوده که برای رده سنی خردسال و کودکان کمتر از 2 سال ایده آل می باشد. بزرگترین ابعاد استخر بادی تولید شده با مارک اینتکس نیز در گروه استخر های سرسره دار و یا همان پارک آبی بوده و برای استفاده از این گروه محصولات به دلیل حداکثر توان تحمل وزن وارده بر سرسره استخر بادی ، در این نمونه محصولات وزن مصرف کننده حائز اهمیت بوده و سن افراد مطرح نمی باشد. 

انواع طراحی ظاهری استخر بادی

استخر های بادی تولید شده تحت مارک اینتکس دارای ساختاری متنوع بوده به طوری که می توانید به عنوان استخر بادی ، پارک آبی ، وان حمام بادی ، استخر توپ بادی ، استخر آبی درمانی و... مورد استفاده قرار گیرند. برخی از نمونه های استخر بادی اینتکس ابعاد نسبتا کوچکی داشته و از ارتفاع کمی برخوردار بوده ، این محصولات را می توانید علاوه بر استخر بادی آبی در محیط منزل به عنوان استخر توپ بادی و همچنین وان حمام بادی استفاده کنید. چرا که این محصولات فضای کمی را اشغال کرده و در زمانی کوتاه راه اندازی و برای استفاده آماده می شوند. برخی از نمونه های استخر بادی مارک اینتکس که دارای سرسره بادی سرخود و یا آبپاش بادی تعاملی بوده در گروه پارک ابی قرار داشته و در روز های گرم سال از محبوبیت بالایی در میان کودکان برخوردار می باشند.

مارک استخر بادی بست وی 

زمانی که صحبت از بهترین مارک استخر بادی به میان بوده در واقع برای انتخاب محبوبیت ترین و برترین تولید کننده نیاز بوده برخی پارامتر های نظیر کیفیت و طول عمر جنس بدنه ، طراحی ظاهری ، رعایت استاندارد های موجود برای حفظ سلامتی افراد در زمان استفاده و مواردی از این دست مد نظر قرار دارد. در همین راستا بیان می کنیم که یکی دیگر از برترین و بهترین انواع مارک استخر بادی که سالهاست پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان در میان تمامی رده های سنی بوده و از تنوع گسترده محصول در زمینه استخر بادی برخوردار بوده ، بدون شک مارک استخر بادی بست وی به شمار می رود. 

بهترین مارک استخر بادی

بهره مندی از بیشترین میزان دوام و طول عمر نیز جزو ویژگی هایی است که در کیفیت برند استخر بادی بست وی وجود دارد. زیرا مواد اولیه در ساخت آن بدون نقص بوده و جزو برترین مواد اولیه در ساخت محصول بوده است. استخر بادی هیا تولید شده تحت مارک بست وی ضد آب می باشد و به گونه ای است که آب را به بیرون از بدنه نشت نمی دهد. از این رو قابل توجه علاقه مندان و خریداران قرار می گیرد و می تواند برترین محصول بادی را ایجاد سازد. به عبارت دیگر با داشتن قابلیت های مختلف تمامی افراد امکان استفاده از محصول را دارند و می توانند در طول عمر بالا محصول را انتخاب و خریداری کنند.

محصولات بادی تولید شده نظیر استخر بادی که مناسب رده سنی کودکان است می بایست از قابلیت های دیگری نیز برخوردار باشد که بسیار ضروری است. این قابلیت ها در واقع مورد توجه مخاطب قرار می گیرد و خرید را صورت می دهد. برند بست وی در ساخت تمامی استخر های بادی خود به خصوص مخصوصا محصولاتی که برای سنین خردسال و کودک طراحی کرده است از موادی در پروسه تولید آن ها استفاده کرده تا محصولات یاد شده کاملا ضدحساسیت باشند. زیرا بدنه محصولات استخر بادی از جمله مواردی بوده که با پوست مصرف کنندگان ارتباط مستقیمی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو می بایست امکان هر گونه آسیب و صدمه به بدن و پوست افراد به صفر برسد. همچنین رده سنی کودک  که از پوست های حساسی برخوردار می باشند به راحتی قادر به استفاده از محصول بوده اند و می توانند در تایم طولانی از محصول استفاده کرده و دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.

بهترین مارک استخر بادی

خرید بهترین مارک استخر بادی

همان طور که در مطلب بالا اشاره شده بهترین مارک استخر بادی بدون شک برند اینتکس و برند بست وی می باشد که کمپانی های با تجربه و قدیمیبوده و در بین افراد شهرت دارند. با وجود استحکام بدنه استخر بادی در ساخت محصولات بادی اینتکس و بست وی شرایط برای استفاده از محصولات در هر موقعیتی وجود دارد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده مداوم قرار داد. برای استفاده طولانی مدت از این محصول نیز مشکلی ایجاد نمی شود و بدنه دچار صدمه نخواهد شد. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی از بهترین مارک های دنیا را در ایران دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا بعد از مشاهده تمامی نمونه استخر های بادی اورجینال بتوانید کالای مدنظر خود را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری نمایید. فروشگاه استخر اینتکس همچنین امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی را نیز مهیا ساخته است.