عینک شنای بزرگسال سفید طوسی اینتکس مدل حرفه ای 55685

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای بزرگسال سفید طوسی اینتکس مدل حرفه ای 55685 محصولی بی نظیر و برای استفاده حرفه ای و تخصصی است که به تازگی توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. این محصول ویژه با برخورداری از مشخصات ممتاز توانسته رضایت خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. بدنه این محصول دارای طراحی کاملا حرفه ای بوده و متناسب با ارگونومی صورت طراحی شده است تا بتواند به خوبی با اجزای صورت منطبق شود و دید کاملی را در زیر آب برای شما فراهم کند. 

عینک شنای طوسی سفید اینتکس بزرگسال

از ویژگی های بارز این محصول برخورداری از طراحی حرفه ای است. فاصله دو عدسی عینک شنا از یکدیگر کاملا استاندارد بوده و به خوبی بر روی صورت قرار می گیرد. این محصول دارای یک بند قابل تنظیم نیز می باشد که به خوبی میزان سفتی عینک شنا را تنظیم کرده تا فشاری به صورت وارد نکند. دور هر یک از لنز های این عینک نیز لایه ای از لاتکس قرار دارد که با انعطاف بالا، مانع از وارد شدن فشار به صورت می شود و هم چنین محافظ خوبی برای جلوگیری از ورود آب به داخل عینک شنا می باشد. ین عینک شنا دارای وزن بسیار کمی است که موجب می شود تا بتوانید به راحتی به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید و فشاری به سر و صورت شما وارد نشود. عدسی های این عینک شنا نیز از نوعی پلی کربنات ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته و هم چنین وضوح بالایی دارند و با شفافیت بالا، امکان استفاده آسان در زیر آب را فراهم می کنند.

برای خرید عینک شنای بزرگسال سفید طوسی اینتکس مدل حرفه ای 55685 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...