عینک شنا زرد بچگانه اینتکس

intex 55602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
210,000
170,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا زرد بچگانه اینتکس بهترین گزینه برای حضور کودکان در استخر و سایر محیط های آبی می باشد که با بدنه ای منعطف و سازگار در اختیار رده سنی کودک می باشد و می تواند برای آن ها بهترین و خاص ترین موقعیت را ایجاد سازد. این محصول دارای بند تنظیم سایز است که متناسب با دور سر کودکان اندازه گیری می شود و می تواند برای رده سنی عنوان شده مناسب گردد. رنگ بدنه نیز در زیبا ترین شکل ممکن می باشد که فانتزی بودن آن  را نشان می دهد و می تواند برای کودکان زیبا و خاص معرفی گردد. در نتیجه گزینه ای برای استفاده در مسافرت و گردش بوده است که با داشتن ابعاد کم و بسته بندی کوچک به راحتی حمل و جا به جا می گردد. 

خرید عینک شنا زرد بچگانه اینتکس ارزانکسانی که قصد مسافرت دارند می توانند آن را در داخل کیف خود نیز جای دهند تا فضای کمی را اشغال کند و در مواقع نیاز مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. عینک شنا مد نظر دارای بدنه ای از جنس سیلیکون می باشد که هم دارای انعطاف بالا است و هم می تواند بدون ایجاد حساسیت برای کودکان استفاده شود. این محصول دارای لنز مرغوب و با کیفیت نیز می باشد که در برابر اشعه یو وی مقاومت دارد و می تواند بدون هر گونه مشکل در روز های آفتابی نیز امکان شنا را مهیا سازد و چشم ها را دچار آسیب نکند. علاوه بر این موارد با جلوگیری از ورود آب به داخل چشم ها می توان تمامی احتمالات آسیب به چشم را به حداقل رساند و توانست ساعات خوشی را برای کودکان در محیط های آبی مهیا کرد. به این ترتیب گزینه ای مناسب است که علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه مناسب آن را برای فرزندان خود تهیه نمایند. به جهت انتخاب و خرید آسان عینک شنا زرد بچگانه اینتکس تنها می توان به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرد و محصول را از دسته بندی مربوط به عینک شنا وارد سبد خرید خود نمود.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...