عینک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی ضد بخار

intex 55692 Black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
640,000
620,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی ضد بخار از سری محصولات با کیفیت و خاص می باشد که برای حضور در محیط های آبی لازم و ضروری است به طوری که افراد می توانند به وسیله آن هم دید کامل داشته باشند و هم از ورود آب به داخل چشم جلوگیری کنند. این محصول از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که بدون لاتکس می باشند و عاری از هر گونه عوامل حساسیت زا است. به این ترتیب کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند بدون هر گونه مشکل و حساسیت و آسیب از محصول در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند و از داشتن آن لذت ببرند تا در نهایت به بهترین شکل محصولی بی عیب و نقص را داشته باشند. 

خرید عینک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی ضد بخار ارزانلنز موجود در ساختار محصول دارای قابلیت های مختلف می باشد که از جمله مهم ترین آن مقاومت در برابر اشعه یو وی است. همچنین دارای قابلیت ضد بخار نیز می باشد تا در آب گرم نیز بتوان از شرایط تفریحات آبی و شنا برخوردار بود. به این ترتیب در روز های گرم و آفتابی چشم ها در امان می مانند و با برخورد اشعه خورشید دچار آسیب نمی شوند و همچنین با دید کامل در محیط های آبی و در زمان قرار گیری در آب گرم می توان بهترین و خاص ترین شرایط برای شنا را دارا بود و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی حمل و جا به جا می گردد. به طوری که فضای کمی را نیز اشغال می کند و در نهایت در کیف افراد نیز جا به جا می گردد. به این ترتیب مسافرتی و کمجا نیز می باشد تا در زمان رفتن به گردش و مسافرت به همراه افراد باشد و برای آن ها ایجاد کارایی دلخواه کند. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی ضد بخار می باشند و فروشگاه معتبری جهت خرید ندارند پیشنهاد می شود که به فروشگاه اصلی پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را در نهایت کیفیت و سازگاری های لازم مورد خریداری قرار دهند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...