عینک شنا بنفش بچگانه اینتکس

intex 55602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
210,000
180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بنفش بچگانه اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری می باشد که در زمان حضور کودکان در محیط های آبی مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول بی نظیر که ساخته شده در شرکت اینتکس است از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان به راحتی از وجود آن بهره برداری کرد و توانست در طی سال های زیاد آن را در زمان رفتن به تفریحات آبی به همراه داشت و استفاده کرد. 

خرید عینک شنا بنفش بچگانه اینتکس ارزانبه این ترتیب مزیت های زیادی دارد و به عنوان برترین نمونه از وسایل غواصی شناخته می شود و می توان با تکیه بر خصوصیات آن خرید محصول را نهایی کرد. با این وجود است که ضروری و کاربردی است و می بایست نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد. این محصول دارای رنگبندی می باشد تا کودکان برحسب سلیقه خود قادر به انتخاب و خرید محصول باشند و بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. به این ترتیب می توان با پرداخت هزینه کم و با داشتن مزیت های گوناگون نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره برداری کرد و در نهایت توانست ساعات خوشی را سپری کرد و از آسیب به چشم ها نیز جلوگیری کرد. این محصول قابلیت تنظیم سایز نیز دارد چرا که بند تنظیم سایز در آن وجود دارد تا متناسب با دور سر افراد تنظیم شود و بتوان با خیالی آسوده از وجود این محصول استفاده کرد. از این رو تمامی رده های سنی می توانند این محصول را داشته باشند و در زمان مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و در زمان نیاز آن را مورد استفاده قرار دهند. به جهت داشتن بهترین مواد اولیه که بدون ایجاد حساسیت و مشکل است می توان آن را برای افراد حساس نیز مورد استفاده قرار داد. چنانچه تمایل به خرید عینک شنا بنفش بچگانه اینتکس دارید به فروشگاه اصلی پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...