عینک شنای بزرگسال سفید قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای بزرگسال سفید قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685 محصولی بی نظیر و جدید است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و در سایت تخصصی این شرکت به فروش می رسد. این عینک شنا برای افراد بزرگسال طراحی شده است و با برخورداری از طراحی استاندارد، به شما امکان شنا در زیر آب را می دهد. توسط این عینک شنا در داخل آب دید کاملی خواهید داشت و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول با برخورداری از کیفیت ایده آل، طول عمر بالایی دارد و تا سال ها نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. با استفاده از این محصول می توانید به صورت تخصصی به شنا بپردازید و از تفریحات آبی لذت ببرید.

عینک شنای حرفه ای بزرگسال اینتکس

این محصول دارای طراحی استاندارد و مناسب است که مطابق با نوع ارگونومی صورت طراحی شده است و حتی فاصله لنز عینک از هم مطابق با فاصله چشم ها می باشد. به این ترتیب به راحتی و به خوبی بر روی صورت قرار گرفته و تمام بخش دور چشم را پوشش می دهد و از نفوذ آب به چشم جلوگیری خواهد کرد. جنس لنز این عینک از بهترین نوع پلی کربنات بوده که مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته و بسیار شفاف است و دید واضحی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، دارای لایه ای سیلیکونی در اطراف لنز می باشد که با انعطاف زیاد موجب می شود تا فشاری به صورت وارد نشود و عینک به خوبی بر روی لنز قرار بگیرد.

برای خرید عینک شنای بزرگسال سفید قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685 با ارزان ترین قیمت و طراحی حرفه ای و محصولی کاملا اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...