عینک شنای بزرگسال قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای بزرگسال قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685 محصولی جدید و کاملا حرفه ای است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است و با برخورداری از ویژگی های خاص و درجه یک، توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این عینک شنا به صورت حرفه ای طراحی و تولید شده و برای افراد علاقه مند به غواصی و شنا در زیر آب مناسب می باشد. به طوری که این افراد با خاطر آسوده نسبت به انتخاب و تهیه این محصول اقدام کرده و می توانند تا سال ها از آن استفاده نمایند.

عینک شنای حرفه ای بزرگسال قهوه ای اینتکس

این محصول کیفیت بی نظیر دارد که به سادگی دچار آسیب نشده و نیاز شما را از بابت خرید مجدد برطرف می کند. با تهیه این محصول تا سال ها می توانید بدون افت کیفیت از آن استفاده کنید بدون اینکه دچار آسیب شده و یا بر روی عدسی دچار خط و خش شود. عدسی این محصول از پلی کربنات تهیه شده است که مقاومت زیادی داشته و به راحتی می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. دور عدسی عینک شنا نیز لایه ای از سیلیکون قرار دارد که نرم و منعطف است. وجود این لایه سیلیکونی موجب می شود تا فشاری به صورت و استخوان های اطراف چشم وارد نشود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این محصول ضد حساسیت است و از بهترین نوع می باشد تا برای افراد با پوست های حساس ایجاد مشکل نکند. هم چنین طول عمر بالایی داشته و کیفیت عالی دارد.

برای خرید عینک شنای بزرگسال قهوه ای اینتکس مدل حرفه ای 55685 با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...