عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله آبی بنفش 55611

intex 55611 bp

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
205,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله آبی بنفش 55611 محصولی جذاب و ایده آل است که به تازگی توسط شرکت اینتکس تولید شده و در سایت تخصصی این شرکت به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این عینک شنا مختص کودکان بوده و کودکان به راحتی می توانند با استفاده از این عینک شنا، در زمان تفریحات آبی، سر را به زیر آب فرو برده و دید کاملی داشته باشند. با استفاده از عینک شنا، کودک می تواند در استخر و دریا به بازی بپردازد بدون اینکه آب به داخل چشم او نفوذ کند. این محصول موجب می شود تا کودک در معرض مشکلات پوستی و عفونت های چشمی قرار نگیرد و با خاطر آسوده به بازی بپردازد. 

عینک شنای کودک اینتکس سایز 3 تا 8 سال

برای استفاده آسان از این محصول در پشت آن یک بند قابل تنظیم قرار دارد که می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. با تنظیم این بند، عینک متناسب با سر کودک نتنظیم شده و هیچ فشاری به سر کودک وارد نمی شود. این محصول از جنس سیلیکون ساخته شده است که مقاومت زیادی داشته و طول عمر بالایی دارد. هم چنین این جنس از انعطاف بالایی برخوردار است نرم می باشد. به همین دلیل به صورت کودک هیچ فشاری وارد نشده و کودک می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. وزن این عینک نیز بسیار کم است و استفاده از آن آسان می باشد. محصول فوق دارای یک عدسی با کیفیت و بی نظیر از جنس پلی کربنات است و در برابر خط و خش مقاوم می باشد. این عدسی کاملا شفاف بوده و با داشتن طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله آبی بنفش 55611 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...