عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله طرح خرچنگ 55610

intex 55610 crab

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله طرح خرچنگ 55610 محصولی بی نظیر برای استفاده کودکان است که با ویژگی های جذاب توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. یکی از نکات مورد توجه در طراحی این محصول، برخورداری از طراحی زیبا و جذاب می باشد. به طوری که کودک از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از این محصول تمایل نشان می دهد و نیازی نیست برای استفاده از این محصول او را مجاب کنید. 

عینک شنای کودک اینتکس طرح خرچنگ

این عینک شنا متناسب با ارگونومی صورت کودک طراحی شده است و به همین دلیل به خوبی بر روی صورت کودک قرار می گیرد. فاصله دو عدسی عینک کاملا استاندارد بوده و با توجه به فاصله دو چشم طراحی شده است تا لنز عینک به خوبی دور چشم قرار بگیرد. این محصول با دارا بودن بند قابل تنظیم، به راحتی متناسب با اندازه سر کودک تنظیم شده تا هیچ فشاری به سر کودک دارد نشود. دور عدسی این محصول نیز دارای یک لایه سیلیکونی است که به خوبی از وارد شدن فشار به صورت جلوگیری کرده و مانع از نفوذ آب به داخل عینک می شود. این لایه کاملا نرم و منعطف است و بسیار راحت می باشد. عدسی عینک شنا نیز از نوعی پلی کربنات تهیه شده است که شفاف بوده و به صورت واضح می توان توسط آن در زیر آب اطراف را نگاه کرد. این نوع از عدسی در برابر خط و خش نیز مقاوم است و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد و تا سال ها نیز دچار آسیب نخواهد شد.

عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 ساله طرح خرچنگ 55610 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و طراحی زیبا و منحصر به فرد از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...