عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح کوسه 55610

intex 55610 shark

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح کوسه 55610 محصولی جذاب و بی نظیر است که برای استفاده کودکان طراحی شده است. این عینک شنا به خوبی بر روی صورت کودک قرار گرفته و دارای طراحی اختصاصی می باشد تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده نماید. محصول فوق مانع از برخورد آب استخر و یا دریا با چشم های کودک شده و به این ترتیب از بروز عفونت در داخل چشم ها جلوگیری خواهد کرد. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، برای استفاده طولانی مناسب بوده و طول عمر زیادی دارد و شما تا سال ها نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.

عینک شنای کودک سایز 3 تا 8 سال

عینک شنای کودک با ظاهر زیبایی طراحی شده است تا برای استفاده کودکان جذاب باشد و کودک به استفاده از این محصول تمایل نشان دهد. در اطراف این عینک شنا تصاویر جذابی از کوسه وجود دارد که کودک از دیدن آن لذت برده و به استفاده از این محصول اشتیاق نشان می دهد. در اطراف عدسی این عینک شنا لایه ای از جنس سیلیکون قرار دارد که بسیار نرم و منعطف است. وجود این لایه سیلیکونی موجب می شود تا فشاری از طرف عینک شنا به صورت کودک وارد نشود و کودک از استفاده این محصول لذت ببرد. عدسی این عینک شنا نیز از پلی کربنات ساخته شده است به همین دلیل بسیار شفاف و بی نظیر بوده و دید واضحی را به کودک می دهد. این عینک شنا دارای یک بند قابل تنظیم است که با توجه به اندازه سر کودک می توان عینک را تنظیم کرد تا به کودک آسیبی وارد نشود. 

برای خرید عینک شنای کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح کوسه 55610 با طراحی جذاب و کیفیت بسیار بالا، با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...