عینک شنا اینتکس بالای 8 سال آبی مدل ضد بخار 55682

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا اینتکس بالای 8 سال آبی مدل ضد بخار 55682 محصولی جذاب و بی نظیر است که به تازگی توسط شرکت مشهور اینتکس تولید شده و توانسته در مدت کوتاهی، فروش بالایی را از آن خود کند. این عینک شنا با قابلیت استفاده برای سنین بالای 8 سال تولید شده است و امکان شنا و غواصی در زیر آب را به شما می دهد. این محصول برای افراد علاقه مند به شنا به صورت حرفه ای ایده آل بوده و افراد توسط آن خواهند توانست به راحتی در زیر آب دید کامل داشته باشند. 

عینک شنا +8 سال آبی اینتکس

این محصول از طراحی استاندارد و حرفه ای بهره مند است و به گونه ای طراحی شده است تا به طور کامل بر روی صورت قرار بگیرد و بتوان از آن به راحتی استفاده کرد. دور این محصول دارای یک لایه از سیلیکون با کیفیت می باشد که از وارد شدن فشار به صورت جلوگیری کرده و مانع از ورود آب به داخل عینک می شود. فاصله دو لنز عینک نیز کاملا استاندارد است و به خوبی بر روی چشم قرار می گیرد. در پشت این محصول نیز یک بند قابل تنظیم وجود دارد که به راحتی می توانید سایز عینک شنا را تنظیم کنید تا هیچ آسیبی به صورت وارد نشود. از ویژگی های این محصول برخورداری از وزن بسیار کم است که موجب می شود تا در زمان استفاده طولانی مدت، اذیت نشده و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول ضد بخار بوده و دارای عدسی با کیفیت می باشد که دید کاملی را در داخل آب در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید.

عینک شنا اینتکس بالای 8 سال آبی مدل ضد بخار 55682 با کیفیت ایده آل و طول عمر بالا به همراه قیمت ارزان از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...