عینک شنا اینتکس بالای 8 سال بنفش مدل ضد بخار 55682

intex 55682 purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا اینتکس بالای 8 سال بنفش مدل ضد بخار 55682 محصولی جدید است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و روانه بازار شده است. این عینک شنا با برخورداری از کیفیت ایده آل، برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل نیاز شما را از خرید مجدد محصول، مرتفع کرده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. محصول فوق برای استفاده در شنا و غواصی طراحی شده است و توسط آن به راحتی می توانید در زیر آب دید کاملی داشته باشید و از غواصی و شنا در زیر آب لذت ببرید.

عینک شنا ضد بخار بنفش اینتکس

این محصول با دارا بودن دو عدسی از بهترین نوع پلی کربنات، دید کاملی را در اختیار شما قرار می دهد و سطحی واضح و شفاف دارد. هم چنین به دلیل دارا بودن کیفیت عالی، به سادگی دچار آسیب و خط و خش نشده و تا سال ها قابل استفاده می باشد. طراحی این محصول به صورت حرفه ای بوده و متناسب با اجزا و ارگونومی صورت شخص طراحی شده است. به این ترتیب به راحتی بر روی صورت قرار گرفته و مانع از نفوذ آب به داخل چشم می شود. همانطور که می دانید آب دریا و استخر ها دارای باکتری بوده و ممکن است در افراد حساس موجب بروز عفونت های چشمی شود. با استفاده از این عینک دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید و با خاطر آسوده می توانید به شنا بپردازید. این محصول وزن کمی دارد و به همین دلیل به راحتی می توان ساعت ها از آن استفاده کرد بدون اینکه اذیت شوید. هم چنین این محصول دارای طول عمر زیادی است و بدنه ای ضد حساسیت دارد که موجب بروز حساسیت پوستی نخواهد شد.

برای خرید عینک شنا اینتکس بالای 8 سال بنفش مدل ضد بخار 55682 با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...