عینک شنا اینتکس بالای 8 سال مشکی مدل ضد بخار 55682

intex 55682 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا اینتکس بالای 8 سال مشکی مدل ضد بخار 55682 محصولی ویژه با طراحی جذاب و ساختار حرفه ای است که به تازگی توسط کمپانی بزرگ و مشهور اینتکس تولید شده و در فروشگاه تخصصی اینتکس به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این عینک شنا یکی از بهترین گزینه ها برای افراد علاقه مند به شنا و غواصی بوده و با برخورداری از ویژگی های ایده آل در زیر آب دید کاملی را در اختیار شما قرار می دهد. شما با استفاده از این عینک شنا می توانید به راحتی در زیر آب به شنا بپردازید و از زیبایی های زیر آب نیز لذت ببرید. 

عینک شنا ضد بخار مشکی

این محصول ساختار کاملا حرفه ای و مناسبی دارد به طوری که دو لنز آن با فاصله استاندارد از هم واقع شده و به خوبی روی صورت قرار می گیرند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. وزن این عینک شنا بسیار سبک بوده و قابلیت استفاده به صورت طولانی مدت را بدون خستگی در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با برخورداری از کیفیت ایده آل، امکان استفاده تا سال ها بدون افت کیفیت را دارد و شما می توانید بدون خرید مجدد، از این محصول بهره مند شوید. عدسی این عینک شنا ضد بخار بوده و در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد. هم چنین دور عدسی، یک لایه از بهترین نوع سیلیکون قرار دارد که مانع از ورود آب به داخل عینک شده و چشم شما را از برخورد با آب استخر و یا دریا محافظت می کند و مانع از بروز عفونت در چشم خواهد شد.

برای خرید عینک شنا اینتکس بالای 8 سال مشکی مدل ضد بخار 55682 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه با طراحی ایده آل به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...