عینک شنا بالای 8 سال آبی ضد بخار

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
310,000
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال آبی ضد بخار به جهت داشتن طراحی بی عیب و نقص و خاص مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که تمایل به داشتن آن دارند و می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و بهترین موقعیت را کسب نمایند. این محصول بی نظیر دارای خصوصیات منحصر به فرد است که با تکیه بر این مزیت ها می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شود و ظاهری بی عیب و نقص دارد. به طوری که در برابر نفوذ آب به چشم مقاومت زیادی دارد و جزو محصولات غیر قابل نفوذ می باشد. به این ترتیب با در نظر داشتن رنگبندی جذاب و زیبایی که دارد می توان نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و در مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت و در نهایت توانست شرایط بی عیب و نقصی را کسب کرد تا در محیط های آبی چشم ها دچار آسیب نشوند. 

خرید عینک شنا بالای 8 سال آبی ضد بخار ارزانعینک شنا مد نظر را می توان به راحتی حمل و جا به جا کرد و با خود به همراه داشت. چرا که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در کیف افراد نیز جای گیرد و موقعیت برای به همراه داشتن وسایل ضروری نیز به خطر نمی افتد. در نتیجه می توان بهترین اوقات را سپری کرد و با داشتن آن مدت زمان طولانی در آب استخر حضور پیدا کرد. بدنه دارای قابلیت کشسانی می باشد و دارای بند تنظیم سایز نیز بوده است. به طوری که متناسب با دور سر افراد تنظیم می گردد و می توان به درستی از آن استفاده کرد. این محصول وزن کمی نیز دارد که علاوه بر حمل آسان به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند مورد بهره برداری واقع شود. از این رو عینک شنا مزیت های زیادی دارد و می تواند در تمامی مسافرت ها به همراه افراد باشد و فضای کمی را اشغال کند تا در زمان نیاز نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. به جهت خرید آسان عینک شنا بالای 8 سال آبی ضد بخار به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...