عینک شنا بالای 8 سال صورتی ضد بخار

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
310,000
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال صورتی ضد بخار با طراحی جدید و زیبا روانه بازار شده است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین و منحصر به فرد ترین عینک شنا هایی باشد که برای بزرگسال مورد بهره برداری قرار می گیرد. رنگبندی متنوع شامل این محصول شده است که می توان با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود نسبت به خرید هر یک از این موارد اقدام کرد و در نهایت توانست از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. عینک شنا محصولی منحصر به فرد است که برای جلوگیری از ورود آب به چشم تولید شده است و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد تا در این صورت بتوان با تکیه بر مزیت هایی که دارد اوقات خوشی را سپری کرد و به چشم ها آسیب وارد نکرد.

خرید عینک شنا بالای 8 سال صورتی ضد بخار جدید در زمان حضور در آب استخر وجود کلر موجب اذیت شدن چشم ها می شود که در این صورت با جلوگیری از چنین برخوردی می توان بهترین شرایط را برای چشم ها ایجاد نمود تا بدون محدودیت به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کرد و از آن بهره برداری کرد. عینک شنا مد نظر دارای لنز ضد بخار می باشد تا در آب گرم نیز حضور پیدا کرد و توانست با دید کامل در آن شنا کرد. همچنین دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد تا در این صورت بتوان سایز دور سر افراد را تنظیم کرد و آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. به این ترتیب عینک شنا محصولی کاربردی و خاص می باشد که با رنگبندی متنوع در اختیار افراد می باشد و برای آن ها ایجاد مزیت می کند. به طوری که می توان در مسافرت و گردش همراه خود داشت و از آن در صورت نیاز استفاده کرد. وزن کم محصول و ابعاد آن سبب آسان شدن حمل و جا به جایی شده است که خود جزو مزیت های مهم می باشد. جهت خرید عینک شنا بالای 8 سال صورتی ضد بخار و ثبت سفارش محصول به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...