عینک شنا بالای 8 سال طلایی اصل

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
310,000
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال طلایی اصل به عنوان محصولی بی نظیر و کاربردی معرفی می شود که به وسیله آن می توان در محیط های آبی حضور پیدا کرد و از شرایط لذت برد. این محصول جهت جلوگیری از ورود آب به چشم ها ساخته شده است که قابلیت استفاده آسان دارد و می توان با داشتن قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به آب از آن در تایم طولانی استفاده کرد. عینک شنا محصولی با قابلیت استفاده آسان می باشد. به طوری که دارای بند تنظیم سایز بوده است تا برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و بتوان متناسب با سایز دور سر افراد تنظیم گردد. این محصول رنگبندی متنوعی نیز دارد که با این وجود می توان خرید محصولی بی نظیر را انجام داد که رنگ آن با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود. 

خرید عینک شنا بالای 8 سال طلایی اصل ارزانتمامی مزیت های لازم جهت داشتن یک تفریح بی عیب و نقص با خرید این محصول رقم می خورد تا افراد در تایم طولانی بتوانند در محیط های آبی حضور داشته باشند و از شرایط بهره برداری کنند. عینک شنا وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا و حمل می شود و به راحتی نیز بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. از این رو گزینه ای بی عیب و نقص می باشد که می توان آن را برای تمامی افراد خریداری کرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد مدل آکوآ بوده است و می تواند با داشتن خصوصیات منحصر به فرد به عنوان هدیه به افراد نیز انتخاب شود و موجب شادی آن ها نیز گردد. بدنه محصول با بهترین مواد اولیه تولید شده است که می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و دارای قابلیت ضد حساسیت باشد تا افراد را دچار مشکل نکند. به جهت انتخاب و خرید عینک شنا بالای 8 سال طلایی اصل با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اصلی پول اینتکس مراجعه نمایید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...