عینک شنا بزرگسال آبی حرفه ای اصل

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگسال آبی حرفه ای اصل از سری محصولات لازم و ضروری برای استفاده در محیط های آبی می باشد که دارای قیمت مناسب بوده است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول ابعاد کمجا و کوچکی دارد که در این صورت می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را در محیط های آبی رقم زد. به این ترتیب آب به داخل چشم نفوذ نمی کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد و در نهایت چشم ها در زمان شنا آسیب پیدا نکنند. 

خرید عینک شنا بزرگسال آبی حرفه ای اصل ارزانزمانی که آب داخل استخر حاوی کلر می باشد در اثر برخورد آن به چشم ها مشکل به وجود می آید و ممکن است چشم ها دچار سوختگی و قرمزی شوند. به این ترتیب می بایست از عینک شنای مناسب استفاده کرد تا از بروز هر گونه آسیب به چشم جلوگیری کرد و در نهایت توانست تایم طولانی در محیط های آبی حضور داشت. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد. به طوری که دچار آسیب و خرابی نمی شود و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. عینک شنا برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و متناسب با دور سر افراد تنظیم می شود. برای این کار دارای بند تنظیم سایز می باشد تا اندازه گیری به صورت آسان انجام شود و بتوان آن را بر روی صورت به درستی قرار داد و از آن لذت برد. وزن کم محصول نیز در استفاده آسان از آن نقش دارد و بدون مشکل و محدودیت بر روی صورت افراد قرار می گیرد و تمامی مزیت های لازم را دارد. در نتیجه به عنوان یک محصول ضروری برای شنا معرفی می گردد. کسانی که به دنبال خرید عینک شنا بزرگسال آبی حرفه ای اصل می باشند به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنند.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...