عینک شنا بزرگسال ضد بخار سفید

intex 55692 white

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
625,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگسال ضد بخار سفید به جهت داشتن استاندارد های لازم توانسته به عنوان یک محصول بی عیب و نقص معرفی شود که دارای بدنه ای مقاوم می باشد و از باکیفیت ترین مواد اولیه برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که محصولی با سازگاری زیاد و طول عمر بالا می باشد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهترین لحظات را تجربه نمود. این محصول از بدنه ای با جنس سیلیکونی تشکیل شده است که انعطاف مطلوبی دارد تا بتوان به راحتی متناسب با سایز دور سر آن را تنظیم کرد. چرا که بند تنظیم سایز نیز دارد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد و برای رده سنی بزرگسال بهترین کاربرد را داشته باشد. 

خرید عینک شنا بزرگسال ضد بخار سفید ارزاناین محصول قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد و می تواند برای افراد به بهترین شکل کاربرد داشته باشد و در مسافرت و گردش همراه افراد باشد. با این وجود است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در زمان رفتن به استخر استفاده کرد و از نفوذ آب به داخل چشم ها جلوگیری کرد که امری ازاردهنده می باشد. از این رو چشم ها در سلامت کامل می مانند و می توان در تایم طولانی به شنا و غواصی پرداخت. رنگبندی متنوعی شامل این محصول شده است که با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز می توان نسبت به انتخاب هر یک از این موارد اقدام کرد. این محصولات دارای طراحی استاندارد و ایمن می باشند و می توانند سازگاری زیادی با محیط داشته باشند و در نهایت برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری شوند. به این ترتیب رضایت مخاطب به خوبی جلب خواهد شد. چنانچه به دنبال خرید عینک شنا بزرگسال ضد بخار سفید می باشید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...