عینک شنا بزرگسال مشکی حرفه ای اصل

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگسال مشکی حرفه ای اصل از سری وسایل ضروری برای شنا و غاصی است که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و دارای استاندارد های لازم می باشد. به طوری که با بدنه منعطف می تواند بر روی صورت افراد به درستی قرار گیری و مشکل ناشی از ورود آب به داخل چشم را به حداقل برساند. این محصول شامل بند تنظیم سایز نیز می باشد که با توجه به اندازه دور سر افراد تنظیم می گردد و می توان به راحتی و به درستی بر روی صورت قرار گیرد. 

خرید عینک شنا بزرگسال مشکی حرفه ای اصل جدیددر ساختار محصول لنز ضد بخار نیز وجود دارد که در زمان قرار گیری در آب گرم بتوان از دید کامل برخوردار بود و دچار مشکل نشد و در نهایت توانست ساعات خوشی را بدون هر گونه محدودیت در محیط های آبی به دست آورد. عینک شنا که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد با طول عمر زیاد در اختیار افراد است و می تواند در زمان حضور در محیط های آبی به افراد از بروز چشم درد کمک کند و از ورود آب به چشم جلوگیری نماید. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد و به راحتی آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و از آن بهره برداری کرد. بند تنظیم سایز سبب شده است که استفاده از آن بدون محدودیت باشد و برای یک محدوده سنی انتخاب و استفاده گردد. از این رو یکی از بهترین محصولاتی است که با داشتن بدنه باکیفیت و خاص می توان آن را در طول عمر بالا سفارش داد و مورد استفاده قرار داد و برای بزرگسال نیز در مسافرت و گردش به همراه داشت تا از مزیت داشتن آن بهره کافی را برد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است و از بدنه ای با دوام تشکیل شده است و محبوبیت زیادی دارد. به جهت انتخاب و خرید عینک شنا بزرگسال مشکی حرفه ای اصل با قیمت مناسب به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...