عینک شنا حرفه ای بزرگسال مدل Pro

intex 55692 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا حرفه ای بزرگسال مدل Pro بهترین گزینه برای رفتن به مکان های آبی می باشد که افراد تمایل دارند شنا و غواصی را در داخل آن انجام دهند. به دلیل داشتن وزن ناچیز مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است تا در زمان شنا و مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و به بهترین شکل آن را بر روی صورت خود مورد استفاده قرار دهند. این محصول را می توان در داخل بسته بندی کمجای خود به راحتی به همراه داشت و از شرایط لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. 

خرید عینک شنا حرفه ای بزرگسال مدل Pro ارزانبه جهت جلوگیری از ورود آب به داخل چشم ها افراد می توانند از این محصول استفاده کنند و از آسیب رسیدن به چشم ها جلوگیری نمایند و به این ترتیب بتوانند دید کامل در داخل آب داشته باشند و شامل هیچ گونه مشکل نشوند. از این رو عینک شنا به صورت حرفه ای و منحصر به فرد مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. محصول مورد نظر ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه برخوردار می باشد تا بتوان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد و دارای دید کامل در داخل آب بود. لنز موجود در این محصول ضد بخار می باشد و دارای مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید است. در نتیجه چشم ها را در زمان آفتاب شدید محافظت می کند و خود بدنه نیز دچار مشکل و آسیب نمی گردد. به این ترتیب می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از بهترین موقعیت و شرایط برخوردار بود و توانست سال های زیاد این محصول را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. در ساختار این محصول بند تنظیم سایز وجود دارد تا متناسب با سایز سر افراد تنظیم شود و بتوان آن را مورد بهره برداری آسان قرار داد. به جهت خرید آسان عینک شنا حرفه ای بزرگسال مدل Pro به فروشگاه مرکزی پول اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را ثبت نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...