عینک شنا مسابقه ای اسپرت آبی اینتکس 55691

intex 55691 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا مسابقه ای اسپرت آبی اینتکس 55691 محصولی ویژه و جذاب است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و توانسته است در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. این عینک شنا با طراحی حرفه ای و استاندارد توانسته محبوبیت بالایی در میان افراد علاقه مند به شنا پیدا کند و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین نمونه های این محصول می باشد. عینک شنا اینتکس با دارا بودن طراحی زیبا و جذاب برای استفاده در دریا و استخر مناسب بوده و توسط آن به راحتی می توانید در داخل آب دید کامل داشته باشید. 

عینک شنا آبی اینتکس

محصول فوق از بهترین نوع می باشد و دارای کیفیت بی نظیر است. لنز عینک شنا موجب تاری دید نشده و به همین دلیل می توان به راحتی آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد. دور لنز عینک شنا نیز از نوعی سیلیکون می باشد که انعطاف بالایی دارد و در دور چشم ایجاد مشکل نخواهد کرد و اذیت نمی شوید. این نوع از سیلیکون باعث می شود تا آب به داخل عینک شنا نفوذ نکند و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول با دارا بودن کیفیت بی نظیر و برخورداری از سایز مناسب، برای استفاده افراد با سنین بالاتر از 14 سال مناسب است و دارای بند قابل تنظیم می باشد که به راحتی می توان آن را متناسب با سر تنظیم کرد تا اذیت نشوید. این محصول با کیفیت بالا و طول عمر زیاد قابلیت استفاده به صورت طولانی مدت را داشته و تا ساله ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد.

برای خرید عینک شنا مسابقه ای اسپرت آبی اینتکس 55691 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...