عینک شنا مسابقه ای اسپرت بنفش 55691

intex 55691 purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا مسابقه ای اسپرت بنفش 55691 محصولی بی نظیر با طراحی حرفه ای و استاندارد می باشد که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است و در فروشگاه تخصصی این شرکت به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این عینک شنا از بهترین انواع این محصولات بوده و انتخابی مناسب برای افراد علاقه مند به شنا و غواصی می باشد. با استفاده از یک عینک شنا در حین غواصی، مانع از برخورد آب دریا و یا استخر با چشمان خود شوید تا احتمال بروز عفونت در عضو حساسی مانند چشم را به حداقل برسانید. هم چنین با استفاده از یک عینک شنا می توانید به راحتی در زیر آب دید کامل داشته باشید و از شنا در زیر آب نیز لذت ببرید.

عینک شنای حرفه ای بنفش اینتکس

این محصول از بهترین طراحی برخوردار است که در آن فاصله بین چشم ها به صورت استاندارد تنظیم شده است. در پشت این عینک نیز یک بند قابل تنظیم قرار دارد تا بتوانید با تنظیم قطر عینک، مانع از بروز فشار بر روی چشم ها و سر شوید. این محصول از بهترین کیفیت برخوردار بوده و دارای عدسی بی نظیر می باشد تا در زیر آب به شما دید کامل داده و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. هم چنین دور عدسی با سیلیکونی با انعطاف پذیری بالا پوشیده شده است تا مانع از وارد شدن فشار به دور چشم شود و هم چنین از ورود آب به داخل بافت چشم نیز جلوگیری کند. این عینک شنای حرفه ای تا سال ها قابل استفاده بوده و به دلیل برخورداری از مواد مرغوب در تولید، به راحتی دچار آسیب و افت کیفیت نخواهد شد.

عینک شنا مسابقه ای اسپرت بنفش 55691 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...