عینک شنا مسابقه ای اسپرت مشکی اینتکس 55691

intex 55691 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا مسابقه ای اسپرت مشکی اینتکس 55691 محصولی جذاب و بی نظیر است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و در نمایندگی تخصصی فروش محصولات این شرکت عرضه می شود. این عینک شنا برای افراد علاقه مند به شنا و غواصی بهترین گزینه می باشد و با طراحی جذاب و کیفیت عالی و ساختار استاندارد، نمونه کاملی از یک عینک شنا را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب با انتخاب و خریداری این محصول تا سال ها نیاز به خرید عینک شنای جدید نداشته و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. 

عینک شنا حرفه ای اینتکس مشکی

از مشخصات ویژه این محصول برخورداری از طراحی استاندارد است. این محصول دارای ابعادی ویژه و مناسب می باشد و فاصله چشم ها نیز به خوبی در طراحی آن رعایت شده است تا افراد بتوانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول دارای عدسی به صورت بیضی می باشد که به خوبی تمامی قسمت عضلات دور چشم را پوشش می دهد و به این ترتیب مانع از ورود آب به داخل چشم می شود. دور این عدسی نیز از نوعی سیلیکون پوشیده شده است که انعطاف بالایی دارد و مانع از وارد شدن فشار به سطح چشم می شود. این محصول با برخورداری از جنس عالی و ضد حساسیت برای استفاده طولانی مدت نیز مناسب است و مانع از بروز حساسیت های پوستی نیز خواهد شد. هم چنین با ممانعت از ورود آب استخر و دریا به داخل چشم، مانع از بروز عفونت در داخل چشم می شود و شما می توانید با خاطر آسوده به شنا بپردازید.

برای خرید عینک شنا مسابقه ای اسپرت مشکی اینتکس 55691 با قیمتی ارزان و کیفیت عالی با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...