عینک شنا کودک اینتکس ست دو عددی 55693

intex 55693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک اینتکس ست دو عددی 55693 محصولی بی نظیر با طراحی منحصر به فرد و جذاب است که دارای ساختاری حرفه ای و کاملا راحت می باشد و برای استفاده کودکان تولید شده است. این ست عینک شنا برای استفاده کودکان سه تا هشت ساله مناسب بوده و بهترین گزینه برای خانواده های دارای دو فرزند می باشد. زیرا با قیمتی مقرون به صرفه می توانند دو عدد عینک شنا تهیه کنند. از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت ایده آل و طراحی حرفه ای با توجه به ارگونومی صورت کودک می باشد که به خوبی بر روی صورت کودک قرار می گیرد و از نفوذ آب به داخل چشم کودک جلوگیری خواهد کرد.

عینک شنای دو عددی اینتکس

با توجه به حساسیت چشم های کودک، توصیه می شود در استخر و یا در دریا از عینک شنا استفاده کند زیرا آب استخر و دریا پر از باکتری بوده و ممکن است باعث بروز عفونت در چشم کودک شود. به این ترتیب با استفاده از یک عینک شنای استاندارد، می توان مانع از برخورد آب با چشم کودک شد و از بروز عفونت داخل چشم جلوگیری کرد. این ست عینک شنا در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است که متناسب با روحیات کودک بوده و عموما کودک از استفاده از این وسیله لذت خواهد برد. این محصول طراحی مناسبی داشته و به خوبی روی صورت کودک قرار می گیرد و فاصله دو لنز عینک شنا از هم کاملا استاندارد است. بند این محصول نیز قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان آن را با توجه به سایز صورت کودک تنظیم کرد تا از وارد شدن فشار به صورت کودک جلوگیری شود. این محصول ضد حساسیت بوده و مانع از بروز حساسیت در کودک خواهد شد.

برای خرید عینک شنا کودک اینتکس ست دو عددی 55693 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و محصول را تهیه کنید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...