عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال زرد آبی 55611

intex 55611 yb

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال زرد آبی 55611 محصولی ویژه و جذاب است که برای استفاده کودکان 3 تا 6 ساله طراحی شده و خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این عینک شنا با برخورداری از کیفیت ویژه و طراحی متناسب با ارگونومی صورت کودک، فضای راحت و بی نظیری را برای استفاده کودک فراهم کرده و محصولی بی نظیر محسوب می شود. این محصول برای استفاده در استخر و دریا مناسب بوده و با جلوگیری از ورود آب به چشم کودک، مانع از بروز عفونت های چشمی در کودک می شود و به او این امکان را می دهد تا در زیر آب دید کامل داشته باشد و بتواند با چشم های باز در زیر آب شنا کند. 

عینک شنای کودک 3 تا 8 سال زرد اینتکس

این محصول طراحی زیبایی دارد و با دو رنگ آبی و زرد طراحی شده است. در پشت این عینک یک بند قابل تنظیم قرار دارد که به وسیله آن می توان به راحتی عینک را متناسب با اندازه سر کودک، تنظیم کرد که علاوه بر جلوگیری از وارد شدن آب به چشم های کودک، از وارد شدن فشار به صورت او هم جلوگیری شود. هم چنین این محصول با دارا بودن یک لایه از سیلیکون در دور عدسی، مانع از وارد شدن فشار به صورت می شود. این لایه سیلیکونی انعطاف بالایی دارد و نرم و لطیف است. عدسی این عینک نیز از نوعی پلی کربنات ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی داشته و به سادگی دچار خط و خش نمی شود. این عینک با برخورداری از این نوع عدسی، بسیار شفاف بوده و دید واضحی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال زرد آبی 55611 با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال ساخته شده توسط شرکت اینتکس از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...